MARKÍZA: Televízne noviny, Shrek aj Farma porazili konkurenčné finále
BRATISLAVA 9. decembra – Päť najsledovanejších programov dňa patrilo v nedeľu 8. decembra 2013 televízii Markíza, a to aj napriek finálovému priamemu prenosu talentovej šou konkurencie.
Suverénne najsledovanejším programom dňa v oboch hlavných cieľových skupinách boli v nedeľu Televízne noviny (rating 14,8 % / share 39,8 % v 12-54), ktoré si nenechalo ujsť 875-tisíc divákov starších ako 12 rokov. V strategickej cieľovej skupine 12-54 išlo so 488-tisíc divákmi pri obrazovkách zároveň o najsledovanejší program celého týždňa.
Medzi nespravodajskými programami dominovala podvečerná animovaná komédia Shrek (rating 10,1 % / share 33,0 % v 12-54). Úspešnejšia než finále talentovej súťaže konkurencie bola aj večerná reality šou Farma, ktorá si podmanila najmä ženy 25-34 (share 30,2 %) a divákov v Prešovskom (share 31,6 %) a Trnavskom kraji (share 35,0 %) v cieľovej skupine 12-54.
V televízii Doma sa v nedeľu vynikajúco darilo romantickému filmu Ľadové ostrie 2: Cesta ku sláve (rating 3,5 % / share 8,4 % v 12-54), išlo o jej druhý najsledovanejší film od začiatku roka.
Televízne noviny boli najsledovanejším programom dňa aj v sobotu 7. decembra 2013 (rating 12,4 % / share 39,9 % v 12-54) a v piatok 6. decembra 2013 (rating 12,5 % / share 40,6 % v 12-54).
Piatkový večer patril premiére vynikajúcej rodinnej animovanej komédie Kocúr v čižmách (rating 11,8 % / share 33,2 % v 12-54). Medzi deťmi vo veku od 4 do 11 rokov dosiahol trhový podiel hodnotu až 58,7 %.
PR oddelenie skupiny Markíza
Vyhlásenia a oznamy je komerčný informačný servis určený na publikovanie tlačových správ, informácií, vyhlásení a oznamov určených médiám a verejnosti. Texty sú vysielané v znení, dodanom klientom, bez redakčnej úpravy. Agentúra SITA je distribútorom týchto informácií a za ich obsahovú a štylistickú úroveň nezodpovedá. E-mail: prservis@sita.sk .
es;mt