MARKÍZA: Televízne noviny s najvyššou sledovanosťou od marca 2012
BRATISLAVA 12. februára – Informácie o aktuálnych udalostiach doma i vo svete vyhľadávajú diváci primárne na obrazovke televízie Markíza. V pondelok 11. februára 2013, v deň ohlásenia rezignácie pápeža Benedikta XVI., zaznamenali Televízne noviny v oboch hlavných cieľových skupinách najvyššiu sledovanosť od 11. marca 2012. Hlavná spravodajská relácia TV Markíza dosiahla v pondelok v strategickej cieľovej skupine 12-54 nadpriemerný rating 16,0 % a trhový podiel 45,0 %. Pozrelo si ju až 1 002 000 divákov starších ako 12 rokov a stala sa suverénne najsledovanejším programom dňa. Televíznym novinám sa obzvlášť darilo medzi mladými mužmi 12-34 (shr 47,3 %), v kategórii vysokoškolsky vzdelaných divákov 12-54 (shr 51,4 %) či vo veľkých mestách 12-54 (shr 51,9 %).
Tradične zabodoval aj podvečerný rodinný seriál Búrlivé víno s ratingom 12,3 % a trhovým podielom 38,7 % v 12-54. V univerzálnej cieľovej skupine 12+ prilákal k obrazovkám 714-tisíc divákov a stal sa najúspešnejším pôvodným seriálom na trhu. Vinárska romanca oslovila najmä mladé ženy 12-34 (shr 49,4 %).
PR oddelenie TV Markíza
Vyhlásenia a oznamy je komerčný informačný servis určený na publikovanie tlačových správ, informácií, vyhlásení a oznamov určených médiám a verejnosti. Texty sú vysielané v znení, dodanom klientom, bez redakčnej úpravy. Agentúra SITA je distribútorom týchto informácií a za ich obsahovú a štylistickú úroveň nezodpovedá. E-mail: prservis@sita.sk .
ig;bl