Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
20. marca 2014 VyhláseniaOstatné od PRservis.skSITA Diskusia()

MARKÍZA: Televízne noviny, Hlas a Arrow ovládli stredajší večer

BRATISLAVA 20. marca – Dlhodobo najsledovanejšie a najobjektívnejšie Televízne noviny, spevácka šou roka Hlas Česko Slovenska aj seriálová novinka Arrow si v stredu 19. marca 2014 podmanili divákov televízie Markíza.
Televízne noviny sa stali najsledovanejším programom dňa v oboch hlavných cieľových skupinách. V strategickej cieľovej skupine 12-54 dosiahli rating 12,7 % a trhový podiel 40,8 %. Nenechalo si ich ujsť 834-tisíc divákov starších ako 12 rokov. Zabodovali aj nasledujúce Športové noviny (rating 11,2 % / share 32,7 % v 12-54).
Medzi nespravodajskými programami dominovala spevácka šou Hlas Česko Slovenska. Tretí „Výber naslepo“ zaznamenal v cieľovej skupine 12-54 nadpriemerný rating 12,5 % aj trhový podiel 33,8 %. Dych vyrážajúce spevácke výkony obzvlášť zaujali mladé ženy 15-24, ktoré Markíze zabezpečili trhový podiel až 50,8 %.
Výraznou jednotkou na trhu bola aj nasledujúca dvojitá dávka nového akčného seriálu Arrow (rating 6,9 % / share 25,3 % a rating 5,1 % / share 32,7 % v 12-54). Druhá časť adaptácie úspešného komiksu o novodobom Robinovi Hoodovi dosiahla v cieľovej skupine mladých žien 12-24 trhový podiel až 55,6 %.
Podvečernému vysielaniu tradične kraľoval rodinný seriál Chlapi neplačú (rating 7,8 % / share 32,5 % v 12-54), ktorý si v univerzálnej cieľovej skupine 12+ vychutnalo vyše pol milióna divákov.
Najsledovanejším programom spomedzi menších staníc bola prvá epizóda z pravidelnej dvojporcie romantického seriálu Sila (rating 2,3 % / share 7,2 % v 12-54). Vynikajúco sa však darilo aj nasledujúcej druhej časti (rating 1,9 % / share 9,6 % v 12-54).
Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola v stredu v cieľovej skupine 12-54 výrazným trhovým lídrom celodenne (share 36,6 %) aj v prime-time (share 39,9 %).

PR oddelenie skupiny Markíza

Vyhlásenia a oznamy je komerčný informačný servis určený na publikovanie tlačových správ, informácií, vyhlásení a oznamov určených médiám a verejnosti. Texty sú vysielané v znení, dodanom klientom, bez redakčnej úpravy. Agentúra SITA je distribútorom týchto informácií a za ich obsahovú a štylistickú úroveň nezodpovedá. E-mail: prservis@sita.sk .

es;mt

K téme

UPC: Rast poplatkov za TV Archív zmení cenu za TV služby Orange Podcast roka 2024 oznamuje nominácie, začína sa hlasovanie verejnosti

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Ostatné

SITA.sk

© Použitie akýchkoľvek materiálov z tejto stránky je dovolené bez obmedzení.