Markíza: Televízne noviny a Búrlivé víno víťazmi štvrtkového večera
BRATISLAVA 28. marca – Televízne noviny a Búrlivé víno vládli slovenskému televíznemu trhu aj vo štvrtok 27. marca 2014.
Hlavnú spravodajskú reláciu televízie Markíza si nenechalo ujsť 812-tisíc divákov starších ako 12 rokov. V strategickej cieľovej skupine 12-54 dosiahli Televízne noviny rating 12,3 % a trhový podiel 40,6 %. V oboch hlavných cieľových skupinách sa stali najsledovanejším programom dňa. Uspeli aj nasledujúce Športové noviny (rating 9,7 % / share 30,7 % v 12-54).
Medzi nespravodajskými programami dominoval rodinný seriál Búrlivé víno (rating 11,0 % / share 31,3 % v 12-54), ktorý si vychutnalo 742-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.
Podvečerný relax sa pre väčšinu divákov už dlhodobo spája s rodinným seriálom Chlapi neplačú (rating 7,2 % / share 30,0 % v 12-54), ktorý vo svojom vysielacom čase dominoval aj vo štvrtok.
Na obrazovkách televízie Doma sa veľkolepým finále uzavrel nevšedný príbeh lásky krásnej Sily a šarmantného Borana. Posledný diel mimoriadne obľúbeného romantického seriálu Sila dosiahol po 22:30 absolútne rekordné trhové podiely v oboch hlavných cieľových skupinách – 14,7 % v 12-54 a 23,6 % v 12+. K obrazovkám pritiahol 231-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov a v čase vysielania bol dokonca jednotkou na trhu.
Darilo sa aj televízii Dajto s akčnými filmami Strelec v ohrození (share 6,6 % v 12-54) a Slzy slnka (share 7,9 % v 12-54).
Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola vo štvrtok v cieľovej skupine 12-54 výrazným trhovým lídrom celodenne (share 36,2 %) aj v prime-time (share 38,4 %).
Vyhlásenia a oznamy je komerčný informačný servis určený na publikovanie tlačových správ, informácií, vyhlásení a oznamov určených médiám a verejnosti. Texty sú vysielané v znení, dodanom klientom, bez redakčnej úpravy. Agentúra SITA je distribútorom týchto informácií a za ich obsahovú a štylistickú úroveň nezodpovedá. E-mail: prservis@sita.sk .
fi