MARKÍZA: Televízne noviny a Búrlivé víno s tohtoročnými rekordmi
BRATISLAVA 29. januára – Hlavné spravodajstvo aj pôvodná seriálová produkcia televízie Markíza nedali konkurencii najmenšiu šancu ani v utorok 28. januára 2014.
Najsledovanejším programom dňa sa stali Televízne noviny s ratingom 13,6 % a trhovým podielom 40,3 % v strategickej cieľovej skupine 12-54. Najdôležitejšie udalosti dňa očami redaktorov TV Markíza si nenechalo ujsť 914-tisíc divákov starších ako 12 rokov, čo je najvyšší počet od začiatku roka. Výborne sa darilo aj nasledujúcej relácii Športové noviny (rating 12,2 % / share 33,3 % v 12-54).
Suverénne najsledovanejším nespravodajským programom utorka sa stal rodinný seriál Búrlivé víno. V cieľovej skupine 12-54 zaznamenal najvyšší tohtoročný rating 12,9 % a nadpriemerný trhový podiel 32,6 %. Vinársku ságu si nenechalo ujsť 847-tisíc divákov starších ako 12 rokov, ide o najlepší výsledok od minulotýždňového štartu novej série.
Úspešnejší ako všetky tri utorkové pôvodné seriály konkurencie bol aj podvečerný rodinný seriál Chlapi neplačú (rating 9,1 % / share 32,5 % v 12-54). Pozrelo si ho 578-tisíc divákov starších ako 12 rokov.
Z ponuky televízie Doma si najviac divákov zvolilo romantický seriál Sila (rating 2,4 % / share 7,5 % v 12-54), na stanici Dajto uspela utorková filmová zábava s titulom Policajt v Beverly Hills 3 (rating 1,9 % / share 5,2 % v 12-54), ako aj akčný film Kyborg (rating 1,3 % / share 6,9 % v 12-54).
Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola v utorok v cieľovej skupine 12-54 výrazným trhovým lídrom celodenne (share 36,7 %) aj v prime-time (share 39,1 %).
PR oddelenie skupiny Markíza
Vyhlásenia a oznamy je komerčný informačný servis určený na publikovanie tlačových správ, informácií, vyhlásení a oznamov určených médiám a verejnosti. Texty sú vysielané v znení, dodanom klientom, bez redakčnej úpravy. Agentúra SITA je distribútorom týchto informácií a za ich obsahovú a štylistickú úroveň nezodpovedá. E-mail: prservis@sita.sk .
es;bl