Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
11. apríla 2014 VyhláseniaOstatné od PRservis.skSITA Diskusia()

MARKÍZA: Pôvodné seriály televízie Markíza nedali konkurencii šancu

BRATISLAVA 11. apríla – Suverénne najviac divákov sledovalo aj vo štvrtok 10. apríla 2014 programy televízie Markíza.
Najsledovanejším programom dňa v oboch hlavných cieľových skupinách sa stali Televízne noviny (rating 11,7 % / share 40,5 % v 12-54), ktoré si nenechalo ujsť 785-tisíc divákov starších ako 12 rokov. Vynikajúco sa darilo aj nasledujúcej relácii Športové noviny (rating 10,9 % / share 34,0 % v 12-54).
Medzi nespravodajskými programami dominoval taktiež v oboch hlavných cieľových skupinách rodinný seriál Búrlivé víno (rating 11,1 % / share 30,8 % v 12-54), vychutnalo si ho 778-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.
Jednotkou na trhu v čase vysielania bola aj nasledujúca séria príbehov Rodinné prípady, ktorá so 405-tisíc divákmi v univerzálnej cieľovej skupine 12+ v rebríčku sledovanosti predstihla oba prime-time seriály konkurencie.
Úspechy pôvodnej tvorby televízie Markíza sa začali už podvečer rodinným seriálom Chlapi neplačú (rating 7,5 % / share 30,8 % v 12-54), ktorý v 12-54 aj 12+ pritiahol k obrazovkám viac divákov než konkurenčné prime-time seriály. Pozrelo si ho 469-tisíc divákov starších ako 12 rokov.
Na Doma sa vynikajúco etabloval nový turecký seriál Fatmagül, jeho pravidelná dvojporcia bola vo štvrtok v rámci ponuky stanice najsledovanejšia. Oba diely zaznamenali v cieľovej skupine 12-54 zhodný rating 2,3 % a nadpriemerné trhové podiely 7,4 % resp. 10,9 %.
Na Dajto uspel triler Invázia (rating 2,3 % / share 6,6 % v 12-54) v hlavných úlohách s Nicole Kidman a Danielom Craigom.
Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola vo štvrtok v cieľovej skupine 12-54 výrazným trhovým lídrom celodenne (share 35,6 %) aj v prime-time (share 38,4 %).

PR oddelenie skupiny Markíza

Vyhlásenia a oznamy je komerčný informačný servis určený na publikovanie tlačových správ, informácií, vyhlásení a oznamov určených médiám a verejnosti. Texty sú vysielané v znení, dodanom klientom, bez redakčnej úpravy. Agentúra SITA je distribútorom týchto informácií a za ich obsahovú a štylistickú úroveň nezodpovedá. E-mail: prservis@sita.sk .

es;bl

K téme

UPC: Rast poplatkov za TV Archív zmení cenu za TV služby Orange Podcast roka 2024 oznamuje nominácie, začína sa hlasovanie verejnosti

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Ostatné

SITA.sk

© Použitie akýchkoľvek materiálov z tejto stránky je dovolené bez obmedzení.