Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
29. apríla 2014 VyhláseniaOstatné od PRservis.skSITA Diskusia()

MARKÍZA: Ponúkla najsledovanejšie pôvodné seriály aj spravodajstvo

BRATISLAVA 29. apríla – Televízia Markíza má za sebou úspešný štart do nového týždňa, v pondelok 28. apríla 2014 divákom ponúkla najsledovanejšie pôvodné seriály aj spravodajstvo.
Najsledovanejším programom dňa v oboch hlavných cieľových skupinách sa stal rodinný seriál Búrlivé víno (rating 11,9 % / share 32,3 % v 12-54). Vychutnalo si ho 795-tisíc divákov starších ako 12 rokov, čo je viac než dvojnásobný počet v porovnaní s konkurenčným denným seriálom.
Divácky najúspešnejšími spravodajskými reláciami boli Televízne noviny (rating 11,0 % / share 38,7 % v 12-54) a Športové noviny (rating 10,3 % / share 31,9 % v 12-54). Hlavnú spravodajskú reláciu si na Markíze nenechalo ujsť 736-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.
Jednotkou na trhu v čase vysielania bola aj večerná séria príbehov Rodinné prípady (rating 7,7 % / share 25,9 % v 12-54), ktorá si poradila s novinkovým akvizičným seriálom konkurencie.
Markíza na trhu jednoznačne dominovala aj podvečer, Prvé Televízne noviny (rating 5,3 % / share 33,5 % v 12-54) zaznamenali tretí najvyšší tohtoročný trhový podiel a magazín Reflex (rating 5,6 % / share 32,5 % v 12-54) v konkurencii novinkovej telenovely dokonca absolútne rekordný trhový podiel v rámci roku 2014.
Mexickú akvizíciu aj nasledujúcu súdnu šou doslova prevalcoval rodinný seriál Chlapi neplačú (rating 7,6 % / share 34,4 % v 12-54) so štvrtým najvyšším tohtoročným trhovým podielom.
Pondelkový prime-time na Doma posilnil nový kriminálny seriál Parížske zločiny (rating 1,7 % / share 4,5 % v 12-54), v ktorom hlavnú úlohu stvárňuje hviezdny Jean Reno. Ešte o niečo lepšie sa darilo druhej časti z pravidelnej dvojporcie tureckého seriálu Fatmagül (rating 1,7 % / share 8,9 % v 12-54).
Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola v pondelok v cieľovej skupine 12-54 výrazným trhovým lídrom celodenne (share 36,9 %) aj v prime-time (share 38,7 %).

Vyhlásenia a oznamy je komerčný informačný servis určený na publikovanie tlačových správ, informácií, vyhlásení a oznamov určených médiám a verejnosti. Texty sú vysielané v znení, dodanom klientom, bez redakčnej úpravy. Agentúra SITA je distribútorom týchto informácií a za ich obsahovú a štylistickú úroveň nezodpovedá. E-mail: prservis@sita.sk .

fi;nr

K téme

UPC: Rast poplatkov za TV Archív zmení cenu za TV služby Orange Podcast roka 2024 oznamuje nominácie, začína sa hlasovanie verejnosti

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Ostatné

SITA.sk

© Použitie akýchkoľvek materiálov z tejto stránky je dovolené bez obmedzení.