Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
17. apríla 2014 VyhláseniaOstatné od PRservis.skSITA Diskusia()

MARKÍZA: Hlas Česko Slovenska v stredu kraľoval rebríčku sledovanosti

BRATISLAVA 17. apríla – Hlas Česko Slovenska sa v stredu 16. apríla 2014 úspešne posunul do ďalšej fázy. Po šiestich Výberoch naslepo si diváci televízie Markíza mohli vychutnať prvý neľútostný Súboj.
Spevácka šou sa stala v strategickej cieľovej skupine 12-54 najsledovanejším programom dňa s doposiaľ tretím najvyšším ratingom 11,9 % a druhým najlepším trhovým podielom 34,5 %. K obrazovkám pritiahla nadpriemerných 584-tisíc divákov starších ako 12 rokov, čo je tretí najvyšší počet od štartu aktuálnej série.
Napínavé súboje skvelých speváckych výkonov si nenechali ujsť najmä mladé ženy 12-24, ktoré Markíze zabezpečili trhový podiel až 53,7 %.
Ďalšie priečky v rebríčku sledovanosti obsadili spravodajské relácie Televízne noviny (rating 10,5 % / share 37,1 % v 12-54) a Športové noviny (rating 10,5 % / share 33,5 % v 12-54). V univerzálnej cieľovej skupine 12+ sa najsledovanejším programom dňa stali Televízne noviny s 683-tisíc divákmi.
V stredu sa výborne darilo podvečerným Prvým Televíznym novinám (rating 5,8 % / share 33,0 % v 12-54), ktoré zaznamenali tretí najvyšší trhový podiel od začiatku roka 2014. Vo svojom vysielacom čase tradične dominoval aj rodinný seriál Chlapi neplačú (rating 7,5 % / share 32,2 % v 12-54).
Na Doma si najviac divákov pozrelo pravidelnú dvojporciu tureckého seriálu Fatmagül (rating 1,9 % / share 5,9 % a rating 2,1 % / share 10,0 % v 12-54). Druhý diel dosiahol po 22:30 v cieľovej skupine 12+ tretí najvyšší trhový podiel 16,1 %. Zabodovala tiež podvečerná telenovela Keď budeš moja (rating 1,5 % / share 9,8 % a rating 1,4 % / share 7,7 % v 12-54).
Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola v stredu v cieľovej skupine 12-54 výrazným trhovým lídrom celodenne (share 38,0 %) aj v prime-time (share 39,7 %).

Vyhlásenia a oznamy je komerčný informačný servis určený na publikovanie tlačových správ, informácií, vyhlásení a oznamov určených médiám a verejnosti. Texty sú vysielané v znení, dodanom klientom, bez redakčnej úpravy. Agentúra SITA je distribútorom týchto informácií a za ich obsahovú a štylistickú úroveň nezodpovedá. E-mail: prservis@sita.sk .

mt;fi

K téme

UPC: Rast poplatkov za TV Archív zmení cenu za TV služby Orange Podcast roka 2024 oznamuje nominácie, začína sa hlasovanie verejnosti

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Ostatné

SITA.sk

© Použitie akýchkoľvek materiálov z tejto stránky je dovolené bez obmedzení.