MARKÍZA: Búrlivé víno si v pondelok vychutnalo 830-tisíc divákov
BRATISLAVA 1. októbra – Búrlivé víno má za sebou ďalší mimoriadne úspešný deň. Pôvodný rodinný seriál televízie Markíza sa v pondelok 30. septembra 2013 stal najsledovanejším programom dňa v oboch hlavných cieľových skupinách.
V strategickej cieľovej skupine 12-54 dosiahla vinárska sága rating 13,1 % a trhový podiel 34,2 %. K obrazovkám pritiahla 830-tisíc divákov starších ako 12 rokov, čo je štvrtý najvyšší počet od štartu seriálu 1. januára 2013.
Ďalšie priečky v rebríčku najsledovanejších programov dňa obsadili spravodajské relácie Televízne noviny (rating 12,3 % / share 41,0 % v 12-54), Športové noviny (rating 11,5 % / share 33,6 % v 12-54) a Počasie (rating 9,9 % / share 27,7 % v 12-54). Hlavnú spravodajskú reláciu TV Markíza si nenechalo ujsť 802-tisíc divákov starších ako 12 rokov.
Výraznou jednotkou na trhu bola v čase vysielania aj večerná reality šou Farma (rating 8,1 % / share 28,1 % v 12-54). Podvečernému vysielaniu dominoval pôvodný rodinný seriál Chlapi neplačú (rating 7,1 % / share 32,4 % v 12-54).
Z ponuky menších staníc sa v pondelok najlepšie darilo romantickému seriálu Sila (rating 3,2 % / share 10,6 % v 12-54) televízie Doma. V jej popoludňajšom vysielaní s výrazným úspechom vyvrcholila telenovela Teresa (rating 1,6 % / share 11,9 % v 12-54), na ktorú nadviazala úplná novinka Vojna Monteovcov (rating 1,2 % / share 7,7 % v 12-54).
Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto, FOOOR) bola v pondelok v cieľovej skupine 12-54 výrazným trhovým lídrom celodenne (share 41,2 %) aj v prime-time (share 41,7 %).
PR oddelenie skupiny Markíza
Vyhlásenia a oznamy je komerčný informačný servis určený na publikovanie tlačových správ, informácií, vyhlásení a oznamov určených médiám a verejnosti. Texty sú vysielané v znení, dodanom klientom, bez redakčnej úpravy. Agentúra SITA je distribútorom týchto informácií a za ich obsahovú a štylistickú úroveň nezodpovedá. E-mail: prservis@sita.sk .
es;mt