Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
22. novembra 2013 VyhláseniaOstatné od PRservis.skSITA Diskusia()

MARKÍZA: Búrlivé víno aj Chlapi neplačú s najvyššou sledovanosťou

BRATISLAVA 22. novembra – Diváci si ich zamilovali a ich počet sa neustále zvyšuje. Pôvodné rodinné seriály televízie Markíza vo štvrtok 21. novembra 2013 opäť prekonávali historické rekordy sledovanosti.
Búrlivé víno pritiahlo vo štvrtok k obrazovkám 891-tisíc divákov starších ako 12 rokov, čo je absolútne najvyšší počet od štartu seriálu 1. januára 2013. V strategickej cieľovej skupine 12-54 dosiahol druhý najvyšší rating v rámci aktuálnej sezóny 13,2 % a nadpriemerný trhový podiel 35,4 %.
Podvečerný seriál Chlapi neplačú si vo štvrtok pozrelo taktiež historicky najvyšších 665-tisíc divákov starších ako 12 rokov. V cieľovej skupine 12-54 zaznamenal rovnako rekordný rating 10,7 % aj trhový podiel 39,4 %. Už tradične bol úspešnejší než akýkoľvek prime-time program konkurencie.
Najsledovanejším spravodajským programom na trhu sa stali Televízne noviny (rating 12,8 % / share 39,9 % v 12-54). Nenechalo si ich ujsť 855-tisíc divákov starších ako 12 rokov. Uspeli aj nasledujúce Športové noviny (rating 11,1 % / share 32,4 % v 12-54).
Markíza bola výraznou jednotkou na trhu aj v čase vysielania večernej reality šou Farma (rating 8,9 % / share 32,4 % v 12-54). Výborné výsledky dosiahli aj podvečerné Prvé Televízne noviny (rating 6,6 % / share 32,7 % v 12-54) a magazín Reflex (rating 7,4 % / share 33,4 % v 12-54).
V televízii Doma sa vynikajúco darilo romantickým seriálom Sila (rating 2,7 % / share 9,0 % v 12-54) a Perla Orientu (rating 1,5 % / share 8,9 % v 12-54). Najúspešnejším prime-time programom stanice Dajto bol sitcom Dva a pol chlapa (rating 1,6 % / share 4,7 % v 12-54).
Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto, FOOOR) bola vo štvrtok v cieľovej skupine 12-54 výrazným trhovým lídrom celodenne (share 39,5 %) aj v prime-time (share 42,5 %).

PR oddelenie skupiny Markíza

Vyhlásenia a oznamy je komerčný informačný servis určený na publikovanie tlačových správ, informácií, vyhlásení a oznamov určených médiám a verejnosti. Texty sú vysielané v znení, dodanom klientom, bez redakčnej úpravy. Agentúra SITA je distribútorom týchto informácií a za ich obsahovú a štylistickú úroveň nezodpovedá. E-mail: prservis@sita.sk .

es;nr

K téme

UPC: Rast poplatkov za TV Archív zmení cenu za TV služby Orange Podcast roka 2024 oznamuje nominácie, začína sa hlasovanie verejnosti

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Ostatné

SITA.sk

© Použitie akýchkoľvek materiálov z tejto stránky je dovolené bez obmedzení.