MARKÍZA: Búrlivé víno aj Chlapi neplačú s najvyššou sledovanosťou
BRATISLAVA 22. novembra – Diváci si ich zamilovali a ich počet sa neustále zvyšuje. Pôvodné rodinné seriály televízie Markíza vo štvrtok 21. novembra 2013 opäť prekonávali historické rekordy sledovanosti.
Búrlivé víno pritiahlo vo štvrtok k obrazovkám 891-tisíc divákov starších ako 12 rokov, čo je absolútne najvyšší počet od štartu seriálu 1. januára 2013. V strategickej cieľovej skupine 12-54 dosiahol druhý najvyšší rating v rámci aktuálnej sezóny 13,2 % a nadpriemerný trhový podiel 35,4 %.
Podvečerný seriál Chlapi neplačú si vo štvrtok pozrelo taktiež historicky najvyšších 665-tisíc divákov starších ako 12 rokov. V cieľovej skupine 12-54 zaznamenal rovnako rekordný rating 10,7 % aj trhový podiel 39,4 %. Už tradične bol úspešnejší než akýkoľvek prime-time program konkurencie.
Najsledovanejším spravodajským programom na trhu sa stali Televízne noviny (rating 12,8 % / share 39,9 % v 12-54). Nenechalo si ich ujsť 855-tisíc divákov starších ako 12 rokov. Uspeli aj nasledujúce Športové noviny (rating 11,1 % / share 32,4 % v 12-54).
Markíza bola výraznou jednotkou na trhu aj v čase vysielania večernej reality šou Farma (rating 8,9 % / share 32,4 % v 12-54). Výborné výsledky dosiahli aj podvečerné Prvé Televízne noviny (rating 6,6 % / share 32,7 % v 12-54) a magazín Reflex (rating 7,4 % / share 33,4 % v 12-54).
V televízii Doma sa vynikajúco darilo romantickým seriálom Sila (rating 2,7 % / share 9,0 % v 12-54) a Perla Orientu (rating 1,5 % / share 8,9 % v 12-54). Najúspešnejším prime-time programom stanice Dajto bol sitcom Dva a pol chlapa (rating 1,6 % / share 4,7 % v 12-54).
Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto, FOOOR) bola vo štvrtok v cieľovej skupine 12-54 výrazným trhovým lídrom celodenne (share 39,5 %) aj v prime-time (share 42,5 %).
PR oddelenie skupiny Markíza
Vyhlásenia a oznamy je komerčný informačný servis určený na publikovanie tlačových správ, informácií, vyhlásení a oznamov určených médiám a verejnosti. Texty sú vysielané v znení, dodanom klientom, bez redakčnej úpravy. Agentúra SITA je distribútorom týchto informácií a za ich obsahovú a štylistickú úroveň nezodpovedá. E-mail: prservis@sita.sk .
es;nr