MARKÍZA: Búrlivé víno aj Chlapi neplačú predstihli konkurenčný seriál
BRATISLAVA 18. septembra – Divácky najúspešnejšie pôvodné seriály boli v utorok 17. septembra 2013 na obrazovkách televízie Markíza. Búrlivé víno a dokonca aj podvečerní Chlapi neplačú v rebríčku najsledovanejších programov dňa predstihli konkurenčný denný seriál vysielaný v prime-time.
Búrlivé víno (rating 11,8 % / share 30,5 % v 12-54) sa stalo suverénne najsledovanejším nespravodajským programom dňa. K obrazovkám pritiahlo 749-tisíc divákov starších ako 12 rokov, čo je viac než dvojnásobný počet v porovnaní s konkurenciou.
Rekordný deň má za sebou podvečerný rodinný seriál Chlapi neplačú, ktorý v strategickej cieľovej skupine 12-54 dosiahol doposiaľ najvyšší rating 9,1 % a nadpriemerný trhový podiel 35,6 %. Pri obrazovkách sedelo 537-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, čo je najvyšší počet od štartu seriálu 26. augusta 2013.
Celkovo najsledovanejším programom dňa boli v utorok Televízne noviny (rating 12,8 % / share 42,0 % v 12-54), v cieľovej skupine 12-54 zaznamenali najvyšší rating od 8. apríla 2013. Kvalitné spravodajstvo trhového lídra si nenechalo ujsť až 833-tisíc divákov starších ako 12 rokov. Post druhého najúspešnejšieho spravodajského programu na trhu patril nasledujúcej relácii Športové noviny (rating 10,8 % / share 31,4 % v 12-54).
Výraznou jednotkou na trhu v čase vysielania bola aj reality šou Farma, ktorá si podmanila najmä mladé ženy 15-24 s trhovým podielom až 44,6 %.
Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto, FOOOR) bola v utorok v cieľovej skupine 12-54 výrazným trhovým lídrom celodenne (share 38,5 %) aj v prime-time (share 38,1 %).
PR oddelenie skupiny Markíza
Vyhlásenia a oznamy je komerčný informačný servis určený na publikovanie tlačových správ, informácií, vyhlásení a oznamov určených médiám a verejnosti. Texty sú vysielané v znení, dodanom klientom, bez redakčnej úpravy. Agentúra SITA je distribútorom týchto informácií a za ich obsahovú a štylistickú úroveň nezodpovedá. E-mail: prservis@sita.sk .
es;nr