Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
18. septembra 2013 VyhláseniaOstatné od PRservis.skSITA Diskusia()

MARKÍZA: Búrlivé víno aj Chlapi neplačú predstihli konkurenčný seriál

BRATISLAVA 18. septembra – Divácky najúspešnejšie pôvodné seriály boli v utorok 17. septembra 2013 na obrazovkách televízie Markíza. Búrlivé víno a dokonca aj podvečerní Chlapi neplačú v rebríčku najsledovanejších programov dňa predstihli konkurenčný denný seriál vysielaný v prime-time.
Búrlivé víno (rating 11,8 % / share 30,5 % v 12-54) sa stalo suverénne najsledovanejším nespravodajským programom dňa. K obrazovkám pritiahlo 749-tisíc divákov starších ako 12 rokov, čo je viac než dvojnásobný počet v porovnaní s konkurenciou.
Rekordný deň má za sebou podvečerný rodinný seriál Chlapi neplačú, ktorý v strategickej cieľovej skupine 12-54 dosiahol doposiaľ najvyšší rating 9,1 % a nadpriemerný trhový podiel 35,6 %. Pri obrazovkách sedelo 537-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, čo je najvyšší počet od štartu seriálu 26. augusta 2013.
Celkovo najsledovanejším programom dňa boli v utorok Televízne noviny (rating 12,8 % / share 42,0 % v 12-54), v cieľovej skupine 12-54 zaznamenali najvyšší rating od 8. apríla 2013. Kvalitné spravodajstvo trhového lídra si nenechalo ujsť až 833-tisíc divákov starších ako 12 rokov. Post druhého najúspešnejšieho spravodajského programu na trhu patril nasledujúcej relácii Športové noviny (rating 10,8 % / share 31,4 % v 12-54).
Výraznou jednotkou na trhu v čase vysielania bola aj reality šou Farma, ktorá si podmanila najmä mladé ženy 15-24 s trhovým podielom až 44,6 %.
Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto, FOOOR) bola v utorok v cieľovej skupine 12-54 výrazným trhovým lídrom celodenne (share 38,5 %) aj v prime-time (share 38,1 %).

PR oddelenie skupiny Markíza

Vyhlásenia a oznamy je komerčný informačný servis určený na publikovanie tlačových správ, informácií, vyhlásení a oznamov určených médiám a verejnosti. Texty sú vysielané v znení, dodanom klientom, bez redakčnej úpravy. Agentúra SITA je distribútorom týchto informácií a za ich obsahovú a štylistickú úroveň nezodpovedá. E-mail: prservis@sita.sk .

es;nr

K téme

UPC: Rast poplatkov za TV Archív zmení cenu za TV služby Orange Podcast roka 2024 oznamuje nominácie, začína sa hlasovanie verejnosti

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Ostatné

SITA.sk

© Použitie akýchkoľvek materiálov z tejto stránky je dovolené bez obmedzení.