MARKÍZA: Búrlivé víno a Televízne noviny ovládli pondelkový večer
BRATISLAVA 29. októbra (SITA) – Televízia Markíza úspešne vstúpila do nového týždňa. Najsledovanejšími programami na trhu v oboch hlavných cieľových skupinách sa v pondelok 28. októbra 2013 stali Búrlivé víno a Televízne noviny.
Rodinný seriál Búrlivé víno si pozrelo 849-tisíc divákov starších ako 12 rokov, čo je v prípade častí vysielaných o 20:30 tretí najlepší výsledok. V strategickej cieľovej skupine 12-54 dosiahol rating 12,8 % a trhový podiel 35,2 %.
Najsledovanejším spravodajským programom boli v pondelok Televízne noviny (rating 12,7 % / share 38,7 % v 12-54). Pozrelo si ich 847-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov. Uspeli aj nasledujúce Športové noviny (rating 11,0 % / share 31,7 % v 12-54).
Výraznou jednotkou na trhu v čase vysielania bola aj večerná reality šou Farma s ratingom 8,5 % a tretím najvyšší trhovým podielom 33,0 % od štartu štvrtej série. Konkurenčný pôvodný seriál zaznamenal v univerzálnej cieľovej skupine 12+ menej než polovičnú sledovanosť.
Vynikajúco sa darilo tiež podvečernému rodinnému seriálu Chlapi neplačú (rating 8,6 % / share 32,3 % v 12-54). K obrazovkám pritiahol 562-tisíc divákov starších ako 12 rokov, čo je druhý najvyšší počet od štartu seriálu 26. augusta 2013.
Markíza prinášala divácky najúspešnejšie programy na trhu aj v uplynulom 43. týždni 2013 (21. 10 – 27. 10. 2013). V cieľovej skupine 12-54 boli najsledovanejšie nedeľné Televízne noviny (rating 13,6 % / share 38,2 % v 12-54) a štvrtkové Búrlivé víno (rating 13,3 % / share 34,9 % v 12-54).
Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto, FOOOR) bola v pondelok v cieľovej skupine 12-54 výrazným trhovým lídrom celodenne (share 39,0 %) aj v prime-time (share 41,3 %).
PR oddelenie skupiny Markíza
Vyhlásenia a oznamy je komerčný informačný servis určený na publikovanie tlačových správ, informácií, vyhlásení a oznamov určených médiám a verejnosti. Texty sú vysielané v znení, dodanom klientom, bez redakčnej úpravy. Agentúra SITA je distribútorom týchto informácií a za ich obsahovú a štylistickú úroveň nezodpovedá. E-mail: prservis@sita.sk .
es;mt