Kriminálka Za sklom bola najsledovanejšou nespravodajskou reláciou
BRATISLAVA 6. októbra – Druhá epizóda novej slovenskej kriminálky na JOJke s prehľadom porazila svoju konkurenciu. Seriál Za sklom včera videlo 429-tisíc divákov starších ako 12 rokov (sledovanosť 9,2 %, podiel 21,8 %). Najviac fanúšikov seriálu je medzi divákmi vo veku 45-54 rokov, kde ženy zaznamenali sledovanosť 12,3 % a muži 11,7 %.
Televízia JOJ bola v stredu 5. októbra trhovým lídrom v hlavnom vysielacom čase pre univerzálne publikum s 10,8 % sledovanosťou. TOP programom dňa sa stalo opäť Najlepšie počasie, ktoré si pozrelo až 657-tisíc divákov starších ako 12 rokov (14,0 % sledovanosť, 30,9 % podiel na trhu). V čase svojho vysielania boli najsledovanejšie Noviny TV JOJ (12,6 % Rtg a 29,8 % Shr u divákov 12+) a Šport (11,2 % Rtg a 24,9 % Shr, u divákov 12+). V podvečerných hodinách si najviac mladších divákov zaplo na JOJke reláciu Moja mama varí lepšie ako tvoja (5,0 % Rtg a 21,9 % Shr, CS 12-54).
Dáta sú analyzované v meraní LIVE + VOSDAL (Viewing On Same Day As Life) – analýza živého vysielania spojená s oneskorenou sledovanosťou prehranou v ten istý deň ako živé vysielanie.
Hodnoty sledovanosti sú uvedené za cieľové skupiny 12+ a 12-54
Zdroj dát: PMT Slovakia
PR JOJ Group
Vyhlásenia a oznamy je komerčný informačný servis určený na publikovanie tlačových správ, informácií, vyhlásení a oznamov určených médiám a verejnosti. Texty sú vysielané v znení, dodanom klientom, bez redakčnej úpravy. Agentúra SITA je distribútorom týchto informácií a za ich obsahovú a štylistickú úroveň nezodpovedá. E-mail: prservis@sita.sk .
es;bl