Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
101680_kaufland 1 1 676x553.jpg
19. mája 2023 SprávySlovensko od PRservis.skSITA Diskusia()

Kaufland znovu boduje vo Voľbe spotrebiteľov, výrobky produktového radu K-Z lásky k tradícii získali dve víťazstvá

19.5.2023 – Produkty vlastných značiek, s ktorými obchodný reťazec prichádza na pulty predajní, sú u zákazníkov mimoriadne obľúbené. Opäť o tom svedčí úspech vo Voľbe spotrebiteľov 2023.

Vďaka hlasom od slovenských spotrebiteľov získali Bryndzové pirohy so slaninkou a Tvaroh nízkotučný hrudkovitý z produktového radu K-Z lásky k tradícii dve ocenenia. Stali sa Najlepšou novinkou roka 2023 v kategóriách Polotovary a hotové jedlá, aj Tvarohy a skyry.

Marketingový projekt Voľba spotrebiteľov vznikol pred dvanástimi rokmi, aby monitoroval, podporil aj hodnotil nové či inovované výrobky alebo produktové rady, ktoré prichádzajú na slovenský trh. Ocenené produkty vyhlasuje na základe výsledkov prieskumu, ktorý sa v SR uskutočňuje na reprezentatívnej vzorke 2 000 respondentov.

Pre Kaufland nejde o premiérové ocenenie, pretože už z vlaňajšej Voľby spotrebiteľov si odniesol dve prvenstvá. Produkt Spišské párky 80 % ho získal v kategórii Párky a klobásy a o titul Najlepšia novinka roka 2022 sa v kategórii Polotovary zaslúžili aj Zemiakové lokše, pričom oba výrobky pochádzajú z privátnej značky obchodného reťazca K-Z lásky k tradícii. Tá zákazníkov zaujala už aj v roku 2021, keď Detský tvarovo-smotanový dezert zvíťazil v kategórii Mliečne dezerty a mäkký zrejúci Syr s bielou plesňou zabodoval v kategórii Syry.

„Kaufland má v ponuke široký sortiment tovaru za výhodné ceny, o to viac nás teší, že v našich predajniach je čoraz väčší záujem o produktový rad K-Z lásky k tradícii. Na trh sme ho uviedli v roku 2018 a zákazníci oceňujú, že v ňom nájdu výlučne slovenské potraviny vyrobené z najkvalitnejších domácich surovín,“ konštatuje Lucia Vargová, hovorkyňa spoločnosti Kaufland Slovenská republika v.o.s..

Do sortimentu produktového radu, ktorým obchodný reťazec dáva priestor slovenským dodávateľom, pravidelne pribúdajú nové výrobky, tento rok sa sortiment K-Z lásky k tradícii rozrástol aj o syrové nite, korbáčiky, rôzne druhy šunky alebo obľúbených salám.

„Tradičné slovenské chute majú u našich zákazníkov úspech, ale ocenenia, ktoré Kaufland získal vo Voľbe spotrebiteľov 2023 aj v predchádzajúcich ročníkoch, zároveň potvrdzujú, že im novinky, ktoré do produktového radu neustále prinášame, naozaj chutia,“ dodáva hovorkyňa spoločnosti Kaufland, ktorý plánuje ponuku privátnej značky K-Z lásky k tradícii naďalej rozširovať. Už čoskoro ju obohatia aj ďalšie produkty určené pre deti.

Informačný servis

K téme

Štedré Vianoce s pivnými darčekmi Kaufland si udržal postavenie lídra na ceste k nulovému odpadu

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Slovensko

SITA.sk

© Použitie akýchkoľvek materiálov z tejto stránky je dovolené bez obmedzení.