Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
8. apríla 2013 PR správyOstatné od PRservis.skSITA Diskusia()

Kampaň Voda pre stromy priniesla 75 000 stromčekov

BRATISLAVA 8. apríla – Vďaka zákazníkom spoločnosti Lidl sa od júla 2012 podarilo vyčleniť prostriedky na výsadbu ďalších 75 000 mladých stromčekov vo Vysokých Tatrách. V rámci iniciatívy „Voda pre stromy“ venoval obchodný reťazec na tento účel jeden cent za každú predanú 1,5 l fľašu minerálnej vody Saguaro. V prepočte to znamená, že každý mesiac v priemere priniesol slovenským horám takmer štyri hektáre nového lesného porastu.

Kampaň „Voda pre stromy“ je pokračovaním spoločnej iniciatívy spoločnosti Lidl a Štátnych lesov TANAPu, v rámci ktorej od mája 2012 rastie nad Tatranskými Matliarmi smrekovo – smrekovcový Lidl les. „Ako spoločnosť s medzinárodnou pôsobnosťou si uvedomujeme, že stav životného prostredia je aj našou zodpovednosťou. Les sa zvykne označovať aj za ’zelené pľúca krajiny’, a preto veríme, že výsadba stromčekov je investíciou predovšetkým do budúcnosti našich detí,“ povedal Tomáš Bezák, hovorca spoločnosti Lidl, a dodal: „Silný vietor z polovice marca potvrdil, že pomáhať Tatrám je nutné dlhodobo.“

V roku 2012 sa vďaka daru 25 000 sadeníc ŠL TANAPu a práci piatich desiatok zamestnancov spoločnosti Lidl podarilo zalesniť o 10 hektárov kalamitného územia viac ako sa pôvodne plánovalo. Možnosť osobne sa podieľať na obnove Vysokých Tatier poskytne Lidl svojim zamestnancom aj na jar tohto roku.

O spoločnosti Lidl
Spoločnosť Lidl Slovenská republika, v.o.s. otvorila svoje prvé predajne na Slovensku v roku 2004. Počas jej pôsobenia na slovenskom trhu sa jej podarilo rozšíriť obchodnú sieť na 121. predajní. Spoločnosť Lidl pravidelne pripravuje pre svojich zákazníkov zľavové akcie a špeciálne tematické týždne. Okrem potravinárskeho sortimentu sú v rámci týchto akcií ponúkané aj potreby pre domácnosť, kanceláriu, šport, zábavu alebo domácich majstrov.

Okrem značkových výrobkov nájdu zákazníci v regáloch obchodov Lidl tiež vynikajúce produkty predávané pod vlastnou značkou ako aj široký výber mliečnych a chladených výrobkov, údenín, rýb a hydinového mäsa. Navyše denne nechýba čerstvé ovocie, zelenina a rozmanitý výber pečiva. Celý sortiment tovaru neustále podlieha prísnej kontrole kvality a len dodávatelia, ktorí spĺňajú tieto vysoké normy kvality, môžu svoj tovar do Lidlu dodávať.

Viac informácií na www.lidl.sk

PR Servis je komerčný informačný servis určený na publikovanie tlačových správ, informácií, vyhlásení a oznamov určených médiám a verejnosti. Texty sú vysielané v znení, dodanom klientom, bez redakčnej úpravy. Agentúra SITA je distribútorom týchto informácií a za ich obsahovú a štylistickú úroveň nezodpovedá. E-mail: prservis@sita.sk.

K téme

Keď domov nie je bezpečný: Tesco pomáha obetiam domáceho násilia Diskontný reťazec prináša skutočného ducha Vianoc s oscarovým režisérom

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Ostatné

SITA.sk

© Použitie akýchkoľvek materiálov z tejto stránky je dovolené bez obmedzení.