JOJka má za sebou úspešný marec, v apríli pokračuje s výbornými výkonmi
BRATISLAVA 3. apríla –
JOJ Group v marci zlepšila svoje výkony – medziročne si v prime time zvýšila svoj podiel na trhu o 1,7 % na priemerný marcový výkon 28,6 % a celodenne zaznamenala rast o 1,8 % na 23,5 % share (marcový priemer v CS 12+). V mladšej cieľovke si medziročne zlepšila výkon o 1,5 % na 29,1 % priemerný share v hlavnom vysielacom čase. Samotná TV JOJ zaznamenala v prime time medziročný rast až o 2,1 % na 22,8 % podiel na trhu, celodenne zvýšila svoj priemerný marcový výkon oproti minulému roku o 1,7 % na 17,3 % share (CS 12+).
JOJ Group bola marcovou jednotkou pre slovenských divákov v prime time (marcové priemery: 28,8 % Shr v CS 12-54 a 28,3 % Shr v CS 12+). V nedeľu 5. marca zaznamenala JOJ Group až 15,1 % sledovanosť a 30,8 % podiel na trhu v hlavnom vysielacom čase v univerzálnej cieľovej skupine. V CS 12-54 dosiahla v nedeľu 19. 3. rating 11,8 % a 29,1 % share.
Najsledovanejším programom marca sa z ponuky všetkých slovenských televízií stali opäť Noviny TV JOJ, ktoré si v nedeľu 12. 3. nenechalo ujsť až 741-tisíc divákov starších ako 12 rokov s 15,8 % sledovanosťou a 32,2 % podielom na trhu. Na druhej priečke v rebríčku TOP programov univerzálneho publika bolo tradične Najlepšie počasie (14,8 % Rtg, 6. 3.), KRIMI si zopakovali piate miesto (14,0 % Rtg, 12. 3.). Zo seriálov bola v marci najsledovanejšia novinka TV JOJ – premiéra 1890 si v nedeľu 5. marca vyslúžila vynikajúcu 13,2 % sledovanosť a 26,8 % share v CS 12+.
Zábavné show mali aj v marci na JOJke veľký divácky úspech, Inkognito zaznamenalo v pondelok 6. marca 12,6 % sledovanosť a 27,0 % podiel na trhu, Nikto nie je dokonalý dosiahlo v utorok 21. 3. rating 11,5 % a 27,0 % share (CS 12+). V marci sa s divákmi rozlúčil mimoriadne úspešný komediálny seriál Prázdniny, ktorý sa stal najsledovanejším seriálom prvých troch mesiacov na trhu (10,9 % Rtg, 1. 3. v CS 12+). V poslednú marcovú stredu Prázdniny vystriedal návrat kultového seriálu Panelák (9,6 % Rtg, 29.3. v CS 12+).
V prvý aprílový víkend boli hlavná spravodajská relácia, Najlepšie počasie aj Šport tradične lídrami trhu pre univerzálne publikum. Včera si Noviny TV JOJ pozrelo 620-tisíc divákov starších ako 12 rokov, ktorí dosiahli skvelú 13,2 % sledovanosť a 29,3 % podiel. Predpoveď počasia na JOJke včera zaznamenala 11,8 % rating a 23,9 % share v CS 12+. V sobotu večer si diváci z ponuky slovenských televízií vybrali americkú komédiu Jedna za všetky, ktorá ako líder u mladých zaznamenala 7,8 % sledovanosť a 24,0 % podiel na trhu. Film najviac zaujal mladé ženy vo veku 25 až 34 rokov, ktoré dosiahli až 10,2 % rating.
V nedeľu večer odvysielala TV JOJ už piaty diel najvýpravnejšej historickej detektívky, ktorá si napriek svojej žánrovej náročnosti naďalej udržuje silnú divácku základňu. Včera seriál 1890 dosiahol 8,4 % rating a 17,8 % share v CS 12+, pričom mužskí diváci v CS 45-54 dosiahli opäť vysoko nadpriemernú, až 12,9 % sledovanosť a ženy v rovnakom veku takmer totožný rating 12,8 %.
Dáta sú analyzované v meraní LIVE + VOSDAL (Viewing On Same Day As Life) – analýza živého vysielania spojená s oneskorenou sledovanosťou prehranou v ten istý deň ako živé vysielanie. Dáta sú od 1. 1. 2017 analyzované s pridaním HOSTÍ. Hodnoty sledovanosti sú uvedené za cieľové skupiny 12+ a 12-54.
Zdroj dát: PMT Slovakia; PR JOJ Group