Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
3. apríla 2017 VyhláseniaOstatné od PRservis.skSITA Diskusia()

JOJka má za sebou úspešný marec, v apríli pokračuje s výbornými výkonmi

BRATISLAVA 3. apríla – 

JOJ Group v marci zlepšila svoje výkony – medziročne si v prime time zvýšila svoj podiel na trhu o 1,7 % na priemerný marcový výkon 28,6 %  a celodenne zaznamenala rast o 1,8 % na 23,5 % share (marcový priemer v CS 12+). V mladšej cieľovke si medziročne zlepšila výkon o 1,5 % na 29,1 % priemerný share v hlavnom vysielacom čase. Samotná TV JOJ zaznamenala v prime time medziročný rast až o 2,1 % na 22,8 % podiel na trhu, celodenne zvýšila svoj priemerný marcový výkon oproti minulému roku o 1,7 % na 17,3 % share (CS 12+). 

JOJ Group bola marcovou jednotkou pre slovenských divákov v prime time (marcové priemery: 28,8 % Shr v CS 12-54 a 28,3 % Shr v CS 12+). V nedeľu 5. marca zaznamenala JOJ Group až 15,1 % sledovanosť a 30,8 % podiel na trhu v hlavnom vysielacom čase v univerzálnej cieľovej skupine. V CS 12-54 dosiahla v nedeľu 19. 3. rating 11,8 % a 29,1 % share.

Najsledovanejším programom marca sa z ponuky všetkých slovenských televízií stali opäť Noviny TV JOJ, ktoré si v nedeľu 12. 3. nenechalo ujsť až 741-tisíc divákov starších ako 12 rokov s 15,8 % sledovanosťou a 32,2 % podielom na trhu. Na druhej priečke v rebríčku TOP programov univerzálneho publika bolo tradične Najlepšie počasie (14,8 % Rtg, 6. 3.), KRIMI si zopakovali piate miesto (14,0 % Rtg, 12. 3.). Zo seriálov bola v marci najsledovanejšia novinka TV JOJ – premiéra 1890 si v nedeľu 5. marca vyslúžila vynikajúcu 13,2 % sledovanosť a 26,8 % share v CS 12+.  

Zábavné show mali aj v marci na JOJke veľký divácky úspech, Inkognito zaznamenalo v pondelok 6. marca 12,6 % sledovanosť a 27,0 % podiel na trhu, Nikto nie je dokonalý dosiahlo v utorok 21. 3. rating 11,5 % a 27,0 % share (CS 12+). V marci sa s divákmi rozlúčil mimoriadne úspešný komediálny seriál Prázdniny, ktorý sa stal najsledovanejším seriálom prvých troch mesiacov na trhu (10,9 % Rtg, 1. 3. v CS 12+). V poslednú marcovú stredu Prázdniny vystriedal návrat kultového seriálu Panelák (9,6 % Rtg, 29.3. v CS 12+). 

V prvý aprílový víkend boli hlavná spravodajská relácia, Najlepšie počasie aj Šport tradične lídrami trhu pre univerzálne publikum. Včera si Noviny TV JOJ pozrelo 620-tisíc divákov starších ako 12 rokov, ktorí dosiahli skvelú 13,2 % sledovanosť a 29,3 % podiel. Predpoveď počasia na JOJke včera zaznamenala 11,8 % rating a 23,9 % share v CS 12+. V sobotu večer si diváci z ponuky slovenských televízií vybrali americkú komédiu Jedna za všetky, ktorá ako líder u mladých zaznamenala 7,8 % sledovanosť a 24,0 % podiel na trhu. Film najviac zaujal mladé ženy vo veku 25 až 34 rokov, ktoré dosiahli až 10,2 % rating.

V nedeľu večer odvysielala TV JOJ už piaty diel najvýpravnejšej historickej detektívky, ktorá si napriek svojej žánrovej náročnosti naďalej udržuje silnú divácku základňu. Včera seriál 1890 dosiahol 8,4 % rating a 17,8 % share v CS 12+, pričom mužskí diváci v CS 45-54 dosiahli opäť vysoko nadpriemernú, až 12,9 % sledovanosť a ženy v rovnakom veku takmer totožný rating 12,8 %.   

Dáta sú analyzované v meraní LIVE + VOSDAL (Viewing On Same Day As Life) – analýza živého vysielania spojená s oneskorenou sledovanosťou prehranou v ten istý deň ako živé vysielanie. Dáta sú od 1. 1. 2017 analyzované s pridaním HOSTÍ. Hodnoty sledovanosti sú uvedené za cieľové skupiny 12+ a 12-54. 
Zdroj dát: PMT Slovakia; PR JOJ Group

K téme

JOJka má za sebou rekordný predĺžený víkend! Seriály a relácie JOJky v prime time rástli

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Ostatné

SITA.sk

© Použitie akýchkoľvek materiálov z tejto stránky je dovolené bez obmedzení.