JOJka má za sebou rekordný predĺžený víkend!
BRATISLAVA 20. novembra – Televízia JOJ dosiahla v piatok aj v nedeľu svoje najlepšie jesenné výkony celodenne aj v prime time. Spravodajské relácie počas predĺženého víkendu takisto zaznamenali rekordy a piatková filmová premiéra Popolušky sa stala druhým najsledovanejším filmom na trhu v tomto roku, hneď po novoročnom Hačikó: Príbeh psa.
Aj v novembri potvrdzuje JOJ Group svoju pozíciu trhového lídra v prime time v rámci univerzálneho publika, v 46. týždni zaznamenala v priemere až 13,5 % rating a 29,5 % share. Najvyšší výkon si pripísala v nedeľu 19. 11., s excelentnou sledovanosťou až 16,1 % (najlepší rating od februára 2017) a s podielom na úrovni 31,7 % (všetko PT v CS 12+). Celodenne dosiahla skupina včera share 27,4 %, čo je jej najlepší celodenný výkon od marca 2017 (CS 12+).
Samotná TV JOJ dosiahla vo sviatočný piatok 17. 11. takisto svoje rekordné výkony jesene u mladších divákov, keď zaznamenala 20,6 % share celodenne a 26,9 % podiel v hlavnom vysielacom čase v komerčnej cieľovke. V nedeľu 19. 11. si zasa vyslúžila TOP jesenné výkony v CS 12+, celodenne s 20,3 % share a v prime time s 26,7 % share.
Počas predĺženého víkendu sa darilo spravodajským reláciám JOJky. V piatok zaznamenalo Najlepšie počasie svoju najvyššiu sledovanosť v oboch cieľovkách od začiatku júna tohto roka (15,3 % Rtg v CS 12+ a 12,5 % Rtg v CS 12-54). Šport si v rovnaký deň vyslúžil svoj najlepší rating za posledné dva mesiace, takisto v oboch cieľových skupinách (11,8 % Rtg v CS 12+ a 9,0 % Rtg v CS 12-54). V nedeľu dosiahli úspech Krimi s najlepšou sledovanosťou od marca (13,7 % Rtg v CS 12+ a 10,4 % Rtg v CS 12-54) a Noviny TV JOJ včera zaznamenali svoj rekordný rating v rámci univerzálneho publika od februára, s 15,9 % sledovanosťou a 31,4 % share. Hlavná spravodajská relácia JOJky včera dosiahla priemerný reach až 1 044 000 divákov starších ako 12 rokov.
Vo sviatočný večer 17. novembra zaradila TV JOJ do svojho programu premiéru najnovšieho filmového spracovania rozprávky o Popoluške, ktorá sa stala druhým najsledovanejším filmom tohto roka na trhu (v CS 12-54 aj CS 12+). Predbehol ju len film Hačikó: Príbeh psa, ktorý JOJ odvysielala na Nový rok. Popolušku v piatok sledovalo celkovo 640-tisíc divákov, ktorí dosiahli až 13,7 % sledovanosť a 30,1 % podiel na trhu. U mladšieho publika si rozprávka vyslúžila rovnako vynikajúci 13,2 % rating a 34,3 % share. Najsilnejšou cieľovou skupinou filmu boli ženy v produktívnom veku 35 až 44 rokov, ktoré dosiahli neuveriteľnú, až 22,6 % sledovanosť a rekordný, až 44,5 % trhový podiel.
V nedeľu sa na obrazovky televízie JOJ úspešne vrátila relácia V siedmom nebi so svojou novou sériou. Premiéra rodinnej show sa stala lídrom univerzálneho publika s vynikajúcou, až 14,7 % sledovanosťou a 31,4 % share a napríklad diváčky v CS 45-54 zaznamenali nadpriemerný, až 18,7 % rating. Celkovo zasiahlo V siedmom nebi včera až 1 083 000 divákov (AvRch v CS 12+).
Včera sa tradične darilo aj nedeľným magazínom JOJky, ktoré zaznamenali medzitýždňový nárast komerčného publika. Nová záhrada dosiahla 6,0 % rating a 19,8 % share v CS 12-54, Na chalupe rástla aj v CS 12+ na 8,8 % sledovanosť. Nové bývanie bolo takisto už tradične lídrom trhu v čase svojho vysielania, celkovo s 10,5 % ratingom.
Dáta sú analyzované v meraní LIVE + VOSDAL (Viewing On Same Day As Life) – analýza živého vysielania spojená s oneskorenou sledovanosťou prehranou v ten istý deň ako živé vysielanie. Dáta sú od 1. 1. 2017 analyzované s pridaním HOSTÍ. Hodnoty sledovanosti sú uvedené za cieľové skupiny 12+ a 12-54.
Zdroj dát: PMT Slovakia; PR JOJ Group