JOJka je jednoznačným lídrom v prime time aj v access prime
BRATISLAVA 2. februára – JOJ Group úspešne odštartovala aj druhý mesiac nového roka. V CS 12-54 bola včera jednotkou na trhu v prime time (33,3 % Shr a 11,8 % Rtg), pre univerzálnu časť publika bola prvou voľbou celodenne, aj v hlavnom vysielacom čase (32,3 % Shr a 14,9 % Rtg).
TV JOJ už tradične obsadila rebríček TOP programom dňa. Najviac divákov si v stredu 1. februára nenechalo ujsť Najlepšie počasie, ktoré dosiahlo vynikajúcu 16,0 % sledovanosť a 32,9 % podiel v CS 12+. V komerčnej cieľovke zaznamenalo 12,1 % rating a 32,2 % share. Noviny TV JOJ sledovalo včera celkovo 736-tisíc divákov, ktorí dosiahli skvelú 15,7 % sledovanosť a 33,6 % podiel na trhu.
Najsledovanejším nespravodajským programom stredy bol opäť seriál Prázdniny, ktorého tretia epizóda si vyslúžila výborný 11,7 % rating u divákov starších ako 12 rokov a u mladších zaznamenala 11,0 % sledovanosť a 29,0 % share. Najpočetnejšou skupinou seriálu boli diváčky v produktívnom veku 35 až 44 rokov s vynikajúcou 20,5 % sledovanosťou. Muži v rovnakom veku zaznamenali 15,5 % rating.
Dáta sú analyzované v meraní LIVE + VOSDAL (Viewing On Same Day As Life) – analýza živého vysielania spojená s oneskorenou sledovanosťou prehranou v ten istý deň ako živé vysielanie.
Dáta sú od 1. 1. 2017 analyzované s pridaním HOSTÍ. Hodnoty sledovanosti sú uvedené za cieľové skupiny 12+ a 12-54. Zdroj dát: PMT Slovakia; PR JOJ Group
Vyhlásenia a oznamy je komerčný informačný servis určený na publikovanie tlačových správ, informácií, vyhlásení a oznamov určených médiám a verejnosti. Texty sú vysielané v znení, dodanom klientom, bez redakčnej úpravy. Agentúra SITA je distribútorom týchto informácií a za ich obsahovú a štylistickú úroveň nezodpovedá. E-mail: prservis@sita.sk .
es