JOJ: Zmeny v manažmente JOJ Group
BRATISLAVA 21. augusta – Doterajší riaditeľ Úseku nových médií JOJ Group David Csino vo štvrtok 20. augusta po vzájomnej dohode ukončil svoje pôsobenie v televízii JOJ. Vedením nových médií je poverený Roman Neuschl, brand manager JOJ Group, ktorý má v marketingovej a online oblasti bohaté skúsenosti.
„V mene vedenia sa chcem poďakovať Davidovi za niekoľkoročnú oddanosť značke JOJ a za prácu, ktorú v televízii odviedol. Romanovi držím palce, som presvedčený, že svojimi skúsenosťami a prístupom bude pre oddelenie nových médií prínosom,“ povedal na margo zmien v manažmente generálny riaditeľ JOJ Group Marcel Grega.
Roman Neuschl dlhodobo pôsobí v oblasti televízneho marketingu a online. V rokoch 2000 až 2005 bol vedúcim promotion na marketingovom oddelení v televízii Markíza. Následne tu zastával post riaditeľa Centra interaktivity. V roku 2009 prišiel do televízie JOJ ako nový riaditeľ marketingu a od roku 2011 pôsobí vo funkcii brand managera JOJ Group.
Vyhlásenia a oznamy je komerčný informačný servis určený na publikovanie tlačových správ, informácií, vyhlásení a oznamov určených médiám a verejnosti. Texty sú vysielané v znení, dodanom klientom, bez redakčnej úpravy. Agentúra SITA je distribútorom týchto informácií a za ich obsahovú a štylistickú úroveň nezodpovedá. E-mail: prservis@sita.sk .
es;bl