JOJ: Zábavné štvrtky na JOJke si diváci obľúbili
BRATISLAVA 5. februára – JOJ Group sa vo štvrtok 4. februára znova stala lídrom trhu v hlavnom vysielacom čase, keď dosiahla nadpriemernú 11,0 % sledovanosť a 32,0 % share v CS 12-54. Spravodajské relácie TV JOJ opäť obsadili rebríčky najsledovanejších programov dňa na slovenskom trhu. Noviny TV JOJ si včera nenechalo ujsť 631-tisíc divákov s vynikajúcim 13,5 % ratingom a 30,2 % share v CS 12+. Najlepšie počasie dosiahlo 12,6 % sledovanosť v rámci univerzálneho publika a KRIMI si rovnako vyslúžili skvelý rating 11,4 % a 27,1 % podiel na trhu.
Naši so svojou siedmou epizódou opäť porazili konkurenciu s 9,3 % ratingom v obchodne dôležitej časti publika. Komediálny seriál zaznamenal v cieľovej skupine diváčok v produktívnom veku 35 až 44 rokov tradične skvelú, až 16,0 % sledovanosť. Zábavný štvrtok na JOJke pokračoval s obľúbenou show Inkognito, ktorú včera sledovalo najviac divákov od začiatku roka (351-tisíc s 7,5 % Rtg v CS 12+).
Lídrom trhu v čase svojho vysielania bola včera tiež súťažná show Moja mama varí lepšie ako tvoja, ktorá v CS 12+ zaznamenala 7,9 % rating a 10,7 % sledovanosť v ženskej CS 45-54.
Dáta sú analyzované v meraní LIVE + VOSDAL (Viewing On Same Day As Life) – analýza živého vysielania spojená s oneskorenou sledovanosťou prehranou v ten istý deň ako živé vysielanie.
Hodnoty sledovanosti sú uvedené za cieľové skupiny 12+ a 12-54.
Zdroj dát: PMT Slovakia; PR JOJ Group
Vyhlásenia a oznamy je komerčný informačný servis určený na publikovanie tlačových správ, informácií, vyhlásení a oznamov určených médiám a verejnosti. Texty sú vysielané v znení, dodanom klientom, bez redakčnej úpravy. Agentúra SITA je distribútorom týchto informácií a za ich obsahovú a štylistickú úroveň nezodpovedá. E-mail: prservis@sita.sk .
es;bl