JOJ: Televízia JOJ bola celý víkend lídrom trhu v prime time
BRATISLAVA 21. septembra – V siedmom nebi si včera nenechalo ujsť rekordných 752-tisíc divákov, ahow Česko Slovensko má talent bola znova najsledovanejším programom dňa a nový komediálny seriál Andyho Krausa Dvojičky odštartoval s vynikajúcim nadpriemerným výkonom – to je stručná bilancia mimoriadne úspešného tretieho septembrového víkendu pre JOJ Group.
Slovenskí diváci uplynulý víkend spomedzi všetkých televízií uprednostnili programovú ponuku TV JOJ, ktorá v obidva dni znova potvrdila svoju pozíciu lídra trhu v hlavnom vysielacom čase. JOJ Group dosiahla v sobotu nadpriemernú 11,0 % sledovanosť a skvelý 36,4 % share v prime time. V nedeľu zaznamenala televízia JOJ rating 9,7 % v komerčnej cieľovej skupine 12-54.
Rodinná show V siedmom nebi dosiahla včera svoje rekordné výkony v rámci tejto sezóny, keď ju sledovalo až 752-tisíc divákov starších ako 12 rokov. V poradí štvrtá epizóda relácie s moderátorom Vilom Rozborilom, ktorého špeciálnym osťom bola aj moderátorka TV JOJ Adriana Kmotríková, mala excelentnú, až 16,0 % sledovanosť a 36,1 % podiel na trhu v rámci univerzálneho publika. V obchodne dôležitej cieľovej skupine zaznamenala rodinná show takisto na túto sezónu svoj rekordný 11,8 % rating a 31,2 % share.
Na predpoveď počasia na JOJke bolo na záver týždňa zvedavých až 622-tisíc divákov, čo pre Najlepšie počasie znamenalo až 14,1 % sledovanosť a 28,6 % trhový podiel v CS 12+. Noviny TV JOJ, ktoré včera televízia vysielala opäť naživo v rámci eventu JOJka v meste – tentokrát zo Sobotského námestia v Poprade – si pozrelo 611-tisíc divákov starších ako 12 rokov, čo pre hlavnú spravodajskú reláciu znamenalo skvelý 13,0 % rating a 29,1 % share.
V sobotu 19. septembra obsadila televízia JOJ prvých päť priečok v rebríčku najsledovanejších relácií dňa s kompletným večerným programom, konkrétne v poradí Česko Slovensko má talent, Dvojičky, Najlepšie počasie, Šport
a Noviny TV JOJ (CS 12-54). Všetky formáty JOJky v prime time boli v sobotu lídrami trhu v čase svojho vysielania.
Talentová show, ktorú na JOJke moderuje dvojica Marcel Forgáč a Milan Junior Zimnýkoval, si tento raz vyslúžila vynikajúcu 12,5 % sledovanosť univerzálneho publika a 11,9 % rating u mladých, s trhovým podielom 34,7 %. Česko Slovensko má talent tak znova potvrdil svoju pozíciu najsledovanejšej zábavnej show tejto jesene na slovenskom trhu.
Vynikajúci štart majú za sebou Dvojičky – nový komediálny seriál Andyho Krausa, v hlavných úlohách so Sveťom Malachovským, Didi Mórovou a Zuzanou Porubiakovou. Premiérovú epizódu seriálu si v sobotu po skončení ČSMT nenechalo ujsť takmer pol milióna divákov, Dvojičky si tak vyslúžili vynikajúcu 10,5 % sledovanosť a 30,2 % podiel na trhu v CS 12+. Ešte lepší výkon dosiahli v komerčne dôležitej časti publika, mladí diváci vo veku 12-54 rokov dosiahli pre seriál až 34,8 % share a skvelý 10,9 % rating.
Prevahu pri obrazovkách mali počas vysielania Dvojičiek diváčky, v CS 12-54 zaznamenali až 12,9 % sledovanosť. Najsilnejšími cieľovými skupinami boli ženy vo veku 35-44 rokov s 13,1 % ratingom a diváčky z CS 45-54 s vynikajúcou
14,3 % sledovanosťou.
Dáta sú analyzované v meraní LIVE + VOSDAL (Viewing On Same Day As Life) – analýza živého vysielania spojená s oneskorenou sledovanosťou prehranou v ten istý deň ako živé vysielanie.
Hodnoty sledovanosti sú uvedené za cieľové skupiny 12+ a 12-54.
Zdroj dát: PMT Slovakia
PR JOJ Group
Vyhlásenia a oznamy je komerčný informačný servis určený na publikovanie tlačových správ, informácií, vyhlásení a oznamov určených médiám a verejnosti. Texty sú vysielané v znení, dodanom klientom, bez redakčnej úpravy. Agentúra SITA je distribútorom týchto informácií a za ich obsahovú a štylistickú úroveň nezodpovedá. E-mail: prservis@sita.sk .
es;mt