JOJ: Sledovanosť pondelkového Inkognita opäť rástla
BRATISLAVA 12. septembra – JOJ Group zaznamenala v druhý septembrový pondelok medzitýždňový nárast svojich výkonov, v CS 12+ včera v hlavnom vysielacom čase dosiahla
12,2 % sledovanosť a 29,5 % podiel na trhu. TV JOJ si v prime time v rámci univerzálneho publika podelila prvenstvo s konkurenciou, keď dosiahla totožné výsledky sledovanosti, konkrétne 9,6 % rating a 23,3 % share.
Spravodajské relácie JOJky boli tradične trhovými jednotkami v čase svojho vysielania, keď v CS 12+ dosiahli Noviny TV JOJ 11,4 % sledovanosť
a 27,8 % podiel, pričom zasiahli až 788-tisíc divákov starších ako 12 rokov (AvRch), Najlepšie počasie si vyslúžilo 11,0 % rating a 24,9 % share a Šport 8,9 % sledovanosť.
Zábavná show Inkognito dosiahla ako trhová jednotka včera ešte lepšie výkony ako pred týždňom. Pondelková premiéra včera zaznamenala 10,4 % sledovanosť a 23,7 % podiel na trhu v CS 12+. Najsilnejšou cieľovou skupinou boli ženy v CS 45-54 s 12,3 % ratingom, diváčky v CS 25-34 zaznamenali share 25,2 %.
Dáta sú analyzované v meraní LIVE + VOSDAL (Viewing On Same Day As Life) – analýza živého vysielania spojená s oneskorenou sledovanosťou prehranou v ten istý deň ako živé vysielanie. Dáta sú od 1. 1. 2017 analyzované s pridaním HOSTÍ. Hodnoty sledovanosti sú uvedené za cieľové skupiny 12+ a 12-54.
Zdroj dát: PMT Slovakia
PR JOJ Group