
JOJ: Show Nikto nie je dokonalý bola opäť lídrom trhu
BRATISLAVA 8. marca – JOJ Group pokračuje aj v druhom marcovom týždni vo výborných výkonoch. V pondelok aj v utorok bola v rámci univerzálneho publika lídrom slovenského trhu v prime time, napríklad 6. 3. dosiahla v hlavnom vysielacom čase 14,6 % rating a 31,5 % share v CS 12+.
Najsledovanejším nespravodajským programom pondelka sa opäť stalo Inkognito, ktoré ešte zlepšilo svoju sledovanosť a u mladých dosiahlo svoj dosiaľ najlepší výsledok s 10,5 % ratingom a 27,8 % share. V CS 12+ zaznamenala zábavná show výbornú 12,6 % sledovanosť a 27,0 % podiel na trhu.
V utorok bola TOP programom z nespravodajských relácií druhá premiéra Nikto nie je dokonalý na JOJke, ktorá potvrdila svoju minulotýždňovú pozíciu lídra trhu v čase svojho vysielania a v rámci univerzálneho publika zaznamenala 9,6 % rating a 21,7 % share, u mladších to bola 7,8 % sledovanosť a 22,8 % podiel. Najpočetnejšou cieľovou skupinou zábavnej show boli včera ženy vo veku 35 až 44 rokov so skvelým 11,5 % ratingom.
Najviac divákov starších ako 12 rokov v pondelok 6. 3. malo Najlepšie počasie, ktoré dosiahlo 14,8 % sledovanosť a 30,0 % podiel na trhu. V utorok 7. 3.
to boli Noviny TV JOJ s 13,1 % ratingom a 28,9 % share.
Dáta sú analyzované v meraní LIVE + VOSDAL (Viewing On Same Day As Life) – analýza živého vysielania spojená s oneskorenou sledovanosťou prehranou v ten istý deň ako živé vysielanie.
Dáta sú od 1. 1. 2017 analyzované s pridaním HOSTÍ. Hodnoty sledovanosti sú uvedené za cieľové skupiny 12+ a 12-54. Zdroj dát: PMT Slovakia; PR JOJ Group