JOJ: Premiérové Inkognito štvrtkovou trhovou jednotkou
BRATISLAVA 15. júla – JOJ Group bola vo štvrtok 14. júla jednotkou na trhu v univerzálnej cieľovej skupine 12+ (10,7 % rtg a 28,4 % shr).
JOJ dosiahla včera v hlavnom vysielacom čase výbornú sledovanosť 6,2 % a share 21,9 % a pripísala si tak prvenstvo na trhu (CS 12 – 54).
Najlepšie počasie si stabilne udržuje pozíciu lídra, vo štvrtok bola relácia v čase svojho vysielania trhovou jednotkou so sledovanosťou 6,9 % a podielom 23,1 % v komerčnej cieľovej skupine.
Najsledovanejšou reláciou štvrtka bola zábavná šou Inkognito, ktorú si pozrelo 268 000 divákov (8,4 % rtg, 25,3 % shr v CS 12-54), čo je dosiaľ najlepším výsledkom, aký relácia dosiahla vo svojich premiérach od roku 2015. Inkognito si vybrali ženy v cieľovej skupine 12-54, v ktorej si šou vyslúžila rating 10,1 % a podiel 28,7 %. Hádačov, ktorí mali tentokrát odhaliť identitu svojho televízneho kolegu Petra Rúfusa, ocenili svojou pozornosťou najmä diváci z väčších miest (11,3 % rtg a 29,5 % shr).
Dáta sú analyzované v meraní LIVE + VOSDAL (Viewing On Same Day As Life) – analýza živého vysielania spojená s oneskorenou sledovanosťou prehranou v ten istý deň ako živé vysielanie.
Hodnoty sledovanosti sú uvedené za cieľové skupiny 12+ a 12-54.
Zdroj dát: PMT Slovakia
PR JOJ Group
Vyhlásenia a oznamy je komerčný informačný servis určený na publikovanie tlačových správ, informácií, vyhlásení a oznamov určených médiám a verejnosti. Texty sú vysielané v znení, dodanom klientom, bez redakčnej úpravy. Agentúra SITA je distribútorom týchto informácií a za ich obsahovú a štylistickú úroveň nezodpovedá. E-mail: prservis@sita.sk .
es;mt