JOJ: Noviny TV JOJ boli včera trinástykrát lídrom trhu
BRATISLAVA 16. februára –
Noviny TV JOJ boli včera trinástykrát lídrom trhu za posledných pätnásť dní
Hlavná spravodajská relácia televízie JOJ bola v pondelok opäť najsledovanejším programom dňa z ponuky všetkých slovenských televízií, svoju konkurenciu predbehli opäť aj Najlepšie počasie či Moja mama varí lepšie ako tvoja (CS 12+). TV JOJ obhájila svoju pozíciu trhovej jednotky v prime time v rámci univerzálneho publika.
V pondelok 15. februára bola najsledovanejšou televíziou v hlavnom vysielacom čase opäť TV JOJ, keď jej programovú ponuku uprednostnili pred jej konkurenciou diváci starší ako 12 rokov. JOJka tak včera v prime time v CS 12+ zaznamenala 10,9 % rating a 24,4 % podiel na trhu.
Najsledovanejším programom dňa sa stali znova Noviny TV JOJ, ktoré boli za pätnásť februárových dní lídrom slovenského trhu v čase svojho vysielania už trinásťkrát (CS 12+), v obchodne relevantnej cieľovej skupine deväťkrát. Hlavnú spravodajskú reláciu JOJky včera videlo 1 027 000 divákov (aspoň tri minúty bez prerušenia v CS 12+), Noviny teda dosiahli skvelú 14,7 % sledovanosť a nadpriemerný 32,9 % share. Lídrom trhu bola relácia aj v komerčnej cieľovke (30,0 % Shr a 10,3 % Rtg).
Na druhom mieste sa v rebríčku TOP programov s najväčším počtom divákov včera umiestnilo Najlepšie počasie, ktoré ako trhová jednotka v rámci univerzálneho publika zaznamenala výborný 12,6 % rating a 26,4 % podiel. Darilo sa opäť aj relácii Krimi, ktorá dosiahla 11,9 % sledovanosť v CS 12+.
Lídrom trhu v čase svojho vysielania v oboch cieľovkách bola včera znova aj show Moja mama varí lepšie ako tvoja, ktorú si v podvečer na JOJ pozreli najmä ženy v CS 45-54 s 11,9 % sledovanosťou a diváčky v produktívnom veku 35 až 44 rokov s 11,7 % ratingom.
Už sedemnásta epizóda seriálu ZOO, ktorý si diváci ako tohtoročnú novinku na JOJke skutočne obľúbili, si napriek svojej pondelkovej konkurencii vyslúžila až 9,7 % rating, pričom seriál včera videlo 657-tisíc divákov (aspoň tri minúty bez prerušenia v CS 12+). Najpočetnejšou cieľovou skupinou ZOO boli už tradične ženy vo veku 45 až 54 rokov, ktoré včera dosiahli vynikajúcu 16,1 % sledovanosť.
Dáta sú analyzované v meraní LIVE + VOSDAL (Viewing On Same Day As Life) – analýza živého vysielania spojená s oneskorenou sledovanosťou prehranou v ten istý deň ako živé vysielanie.
Hodnoty sledovanosti sú uvedené za cieľové skupiny 12+ a 12-54.
Zdroj dát: PMT Slovakia
PR JOJ Group
Vyhlásenia a oznamy je komerčný informačný servis určený na publikovanie tlačových správ, informácií, vyhlásení a oznamov určených médiám a verejnosti. Texty sú vysielané v znení, dodanom klientom, bez redakčnej úpravy. Agentúra SITA je distribútorom týchto informácií a za ich obsahovú a štylistickú úroveň nezodpovedá. E-mail: prservis@sita.sk .
es;bl