JOJ: Nikto nie je dokonalý aj Prázdniny sú jednotkou pre divákov
BRATISLAVA 16. marca – JOJ Group dosiahla v utorok 14. marca 13,5 % sledovanosť a 31,1 % podiel v hlavnom vysielacom čase, v stredu 15. marca bola takisto lídrom trhu v prime time s 12,9 % ratingom a 29,0 % share (CS 12+).
TOP programom oboch dní s najvyšším počtom divákov boli Noviny TV JOJ, ktoré včera dosiahli skvelú 14,4 % sledovanosť a 31,4 % podiel na trhu a v utorok 13,6 % rating a 30,8 % share v CS 12+. Najlepšie počasie zaznamenalo predvčerom 13,1 % sledovanosť a v stredu 12,9 % rating v rámci univerzálneho publika. Všetky spravodajské relácie JOJky boli v obidva dni lídrami slovenského trhu v čase svojho vysielania.
Najsledovanejšími nespravodajskými reláciami boli v utorok Nikto nie je dokonalý a v stredu seriál Prázdniny. Zábavná show si v porovnaní s uplynulým týždňom sledovanosť zlepšila v oboch cieľovkách, pričom v CS 12+ dosiahla 10,3 % rating a 23,8 % share. Diváčky v CS 45-54 zaznamenali 12,3 % sledovanosť. Predposledná epizóda obľúbeného komediálneho seriálu včera takisto pritiahla medzitýždenne ešte viac divákov a dosiahla 10,4 % rating v CS 12+ a u mladších divákov 10,7 % sledovanosť a 29,7 % podiel. Najsilnejšou cieľovou skupinou seriálu boli opäť ženy v produktívnom veku 35 až 44 rokov, ktoré dosiahli vynikajúcu, až 16,4 % sledovanosť. Budúci týždeň odvysiela TV JOJ poslednú epizódu Prázdnin a o dva týždne, 29. marca, v tomto slote štartuje seriál Panelák.
Dáta sú analyzované v meraní LIVE + VOSDAL (Viewing On Same Day As Life) – analýza živého vysielania spojená s oneskorenou sledovanosťou prehranou v ten istý deň ako živé vysielanie. Dáta sú od 1. 1. 2017 analyzované s pridaním HOSTÍ. Hodnoty sledovanosti sú uvedené za cieľové skupiny 12+ a 12-54.
Zdroj dát: PMT Slovakia; PR JOJ Group