Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
22. januára 2016 VyhláseniaOstatné od PRservis.skSITA Diskusia()

JOJ: Naši boli včera najsledovanejším programom dňa na trhu

BRATISLAVA 22. januára – Nový komediálny seriál televízie JOJ včera viedol rebríček TOP relácií dňa s najväčším počtom divákov v rámci komerčnej časti publika. V access prime bola lídrom trhu v čase svojho vysielania show Moja mama varí lepšie ako tvoja, v prime time JOJ Group predbehla svoju konkurenciu (CS 12-54).
JOJ Group bola včera znova lídrom trhu v hlavnom vysielacom čase, keď dosiahla 11,9 % sledovanosť a 33,3 % share v CS 12-54. Zásluhu na nadpriemernom výkone televízie JOJ mala jej pôvodná tvorba od podvečernej show Moja mama varí lepšie ako tvoja, cez spravodajské relácie a seriálovú novinku Naši až po stálicu v JOJ programe, ktorou je obľúbená show Inkognito.
Siedma epizóda komediálneho seriálu Naši zaznamenala úspech a stala sa najsledovanejším programom dňa na slovenskom trhu s 10,7 % ratingom a nadpriemerným podielom 27,6 % v rámci mladšieho publika, pričom celkovo ju sledovalo 470-tisíc divákov v CS 12+. Hneď za seriálovou novinkou TV JOJ sa včera v rebríčku TOP programov v CS 12-54 na druhom mieste umiestnilo Najlepšie počasie (10,4 % Rtg a 28,1 % Shr), pričom v CS 12+ dosiahlo až 12,2 % rating.
Najvyššiu sledovanosť v rámci univerzálneho publika mali z ponuky televízie vo štvrtok Noviny TV JOJ, ktoré sledovalo 621-tisíc divákov starších ako 12 rokov a dosiahli tak výborný, až 13,3 % rating a 29,0 % share. Darilo sa aj kulinárskej show Moja mama varí lepšie ako tvoja, ktorá včera zaznamenala svoj najlepší výkon tohto roka a stala sa lídrom trhu v čase svojho vysielania pre komerčne relevantnú časť publika. V CS 12+ si ju nenechalo ujsť 374-tisíc divákov, ktorí pre televíziu v dôležitom access prime znamenali 8,0 % sledovanosť.
Dáta sú analyzované v meraní LIVE + VOSDAL (Viewing On Same Day As Life) – analýza živého vysielania spojená s oneskorenou sledovanosťou prehranou v ten istý deň ako živé vysielanie.
Hodnoty sledovanosti sú uvedené za cieľové skupiny 12+ a 12-54.

Zdroj dát: PMT Slovakia; PR JOJ Group

Vyhlásenia a oznamy je komerčný informačný servis určený na publikovanie tlačových správ, informácií, vyhlásení a oznamov určených médiám a verejnosti. Texty sú vysielané v znení, dodanom klientom, bez redakčnej úpravy. Agentúra SITA je distribútorom týchto informácií a za ich obsahovú a štylistickú úroveň nezodpovedá. E-mail: prservis@sita.sk .

es;nr

K téme

Modrého anjela za najlepší hraný film 30. ročníka MFF Art Film získala emotívna sudánska dráma Zbohom, Júlia MFF Art Film bude aj ďalších 10 rokov v Košiciach

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Ostatné

SITA.sk

© Použitie akýchkoľvek materiálov z tejto stránky je dovolené bez obmedzení.