JOJ: Naši boli opäť najsledovanejším programom dňa na trhu
BRATISLAVA 29. januára – TV JOJ bola vo štvrtok 28. januára znova lídrom trhu v hlavnom vysielacom čase, keď dosiahla 8,6 % sledovanosť a 23,6 % share v CS 12-54.
Šiesta epizóda komediálneho seriálu Naši potvrdila úspech predchádzajúcich týždňov a znova sa stala najsledovanejším programom dňa na slovenskom trhu s 10,5 % ratingom a nadpriemerným podielom 26,9 % v rámci mladšieho publika, pričom celkovo ju sledovalo 459-tisíc divákov v CS 12+. Najlepšiu sledovanosť mal seriál už tradične v rámci cieľovej skupiny divákov v produktívnom veku 35 až 44 rokov – ženy dosiahli vynikajúci 15,7 % rating a muži takisto výbornú 13,2 % sledovanosť.
Po komediálnej novinke nasledovala vo štvrtkovom programe JOJky tretia premiérová epizóda show Inkognito, ktorá včera zaznamenala svoj najlepší tohtoročný výkon v oboch cieľovkách. V CS 12+ si vyslúžila 7,3 % rating, keď ju celkovo sledovalo 340-tisíc divákov.
Najvyššiu sledovanosť v rámci univerzálneho publika mali z ponuky televízie vo štvrtok Noviny TV JOJ, ktoré sledovalo 634-tisíc divákov starších ako 12 rokov a dosiahli tak výborný, až 13,5 % rating a 29,0 % share. Darilo sa aj Najlepšiemu počasiu, ktoré ako líder trhu v čase svojho vysielania zaznamenalo v univerzálnej CS 12,2 % sledovanosť.
Dáta sú analyzované v meraní LIVE + VOSDAL (Viewing On Same Day As Life) – analýza živého vysielania spojená s oneskorenou sledovanosťou prehranou v ten istý deň ako živé vysielanie.
Hodnoty sledovanosti sú uvedené za cieľové skupiny 12+ a 12-54.
Zdroj dát: PMT Slovakia; PR JOJ Group
Vyhlásenia a oznamy je komerčný informačný servis určený na publikovanie tlačových správ, informácií, vyhlásení a oznamov určených médiám a verejnosti. Texty sú vysielané v znení, dodanom klientom, bez redakčnej úpravy. Agentúra SITA je distribútorom týchto informácií a za ich obsahovú a štylistickú úroveň nezodpovedá. E-mail: prservis@sita.sk .
es;mt