Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
4. marca 2016 VyhláseniaOstatné od PRservis.skSITA Diskusia()

JOJ: JOJ Group je lídrom trhu v prime time

BRATISLAVA 4. marca – Aj na začiatku marca potvrdzuje JOJka svoju pozíciu jednotky slovenského trhu v hlavnom vysielacom čase. Najsledovanejšou reláciou prvých troch marcových dní boli opäť Noviny TV JOJ (CS 12+), Naši mali včera už tradične najviac divákov zo všetkých nespravodajských relácií (CS 12-54).
JOJ Group bola v stredu 2. marca lídrom slovenského trhu v hlavnom vysielacom čase v CS 12+ aj CS 12-54, pričom v rámci univerzálneho publika zaznamenala skvelý 30,6 % share a vysoko nadpriemernú sledovanosť 13,4 %. Vo štvrtok 3. marca si prvenstvo v prime time zopakovala, keď v obchodne dôležitej cieľovej skupine divákov vo veku 12-54 rokov dosiahla vynikajúci, až 32,0 % % podiel na trhu a 11,4 % rating.
Spravodajstvo televízie JOJ sa vo februári stalo najsledovanejším na našom trhu (CS 12+) a v tomto trende pokračuje aj v ďalšom mesiaci. Noviny TV JOJ sú od začiatku marca denne programom s najväčším počtom slovenských divákov v rámci univerzálneho publika. V utorok aj v stredu zaznamenali 13,1 % rating a vo štvrtok až 13,9 % sledovanosť, keď si ich nenechalo ujsť až 652-tisíc divákov starších ako 12 rokov.
Aj ostatné spravodajské relácie JOJky si rovnako udržujú svoje silné postavenie lídrov trhu v čase svojho vysielania – Krimi, Šport aj Najlepšie počasie uprednostňujú diváci pred programom ostatných televízií, či už v rámci univerzálneho publika, alebo v obchodne relevantnej cieľovej skupine. Včera napríklad dosiahli Krimi aj Najlepšie počasie rovnako skvelú, až 12,3 % sledovanosť (CS 12+).
Moja mama varí lepšie ako tvoja aj tento týždeň neohrozene kraľuje podvečernému programu, denne je lídrom trhu v access prime v oboch najdôležitejších cieľovkách, včera napríklad s 9,1 % ratingom v CS 12+ a u žien
v CS 35-44 s 10,7 % sledovanosťou.
Jedenásta epizóda komediálneho seriálu Naši si včera u mladých vyslúžila 8,9 % rating a 23,4 % share. Tradične najviac diváčok bolo v produktívnom veku 35-44 rokov s až 12,9 % sledovanosťou, muži v rovnakom veku dosiahli 9,9 % rating a u žien v CS 45-54 zaznamenala rodina Rodinovcov včera 10,8 % sledovanosť.
Svoj druhý najlepší tohtoročný výkon dosiahlo včera Inkognito, ktoré sledovalo celkovo 364-tisíc divákov so 7,8 % ratingom v CS 12+ a 22,4 % podielom na trhu v CS 12-54. Zábavnú show si tentokrát nenechalo ujsť 10,2 % žien
v CS 35-44.

Dáta sú analyzované v meraní LIVE + VOSDAL (Viewing On Same Day As Life) – analýza živého vysielania spojená s oneskorenou sledovanosťou prehranou v ten istý deň ako živé vysielanie.
Hodnoty sledovanosti sú uvedené za cieľové skupiny 12+ a 12-54.
Zdroj dát: PMT Slovakia
PR JOJ Group

Vyhlásenia a oznamy je komerčný informačný servis určený na publikovanie tlačových správ, informácií, vyhlásení a oznamov určených médiám a verejnosti. Texty sú vysielané v znení, dodanom klientom, bez redakčnej úpravy. Agentúra SITA je distribútorom týchto informácií a za ich obsahovú a štylistickú úroveň nezodpovedá. E-mail: prservis@sita.sk .

es;mt

K téme

Modrého anjela za najlepší hraný film 30. ročníka MFF Art Film získala emotívna sudánska dráma Zbohom, Júlia MFF Art Film bude aj ďalších 10 rokov v Košiciach

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Ostatné

SITA.sk

© Použitie akýchkoľvek materiálov z tejto stránky je dovolené bez obmedzení.