JOJ: Inkognito včera dosiahlo svoj polročný rekord
BRATISLAVA 13. októbra – JOJ Group včera ako líder trhu v prime time dosiahla 13,2 % sledovanosť a 30,1 % podiel v rámci univerzálnej cieľovej skupiny. Samotná stanica JOJ zaznamenala v hlavnom vysielacom čase 10,4 % rating a 23,7 % share v CS 12+.
Najsledovanejšou reláciou dňa z ponuky všetkých slovenských televízií bolo vo štvrtok Inkognito, ktoré navyše dosiahlo svoj polročný rekord v obchodne relevantnej cieľovej skupine s 9,1 % sledovanosťou a 24,0 % podielom. Celkovo si včera zábavnú show na JOJke nenechalo ujsť 548-tisíc divákov, ktorí zaznamenali 11,7 % rating a 24,8 % share v CS 12+. Inkognito bolo trhovou jednotkou v čase svojho vysielania v oboch cieľovkách a najsilnejšou skupinou publika boli ženy
vo veku 45 až 54 rokov, ktoré dosiahli excelentnú, až 18,5 % sledovanosť.
Glosátorská relácia Sedem včera takisto zaznamenala vyššiu sledovanosť ako minulý týždeň, v CS 12+ si vyslúžila 6,9 % rating a 20,6 % share. Diváci sa s JOJkou zabávali aj ďalej, keď si po Inkognite a Sedem pozreli aj druhú epizódu stand-up comedy show Silné reči – show oproti prvej premiére minulý týždeň vzrástla a pripísala si na konto prvenstvo v rámci mladšieho publika – konkrétne s 18,5 % podielom na trhu v CS 12-54. Najvyššiu sledovanosť zaznamenali Silné reči u žien v CS 35-44 so 4,6 % ratingom.
Dáta sú analyzované v meraní LIVE + VOSDAL (Viewing On Same Day As Life) – analýza živého vysielania spojená s oneskorenou sledovanosťou prehranou v ten istý deň ako živé vysielanie. Dáta sú od 1. 1. 2017 analyzované s pridaním HOSTÍ. Hodnoty sledovanosti sú uvedené za cieľové skupiny 12+ a 12-54.
Zdroj dát: PMT Slovakia; PR JOJ Group