
JOJ: Inkognito včera dosiahlo rekordnú sledovanosť
BRATISLAVA 24. januára – JOJ Group si včera v hlavnom vysielacom čase vyslúžila až 15,2 % sledovanosť a 32,5 % podiel na trhu v rámci univerzálnej časti publika. TV JOJ dosiahla v rovnakom parametri 12,6 % rating a 26,9 % share. V komerčnej cieľovej skupine si vyslúžila najlepší pondelkový výkon aj sledovanosť v prime time za posledný rok (9,2 % Rtg a 25,8 % Shr).
Najsledovanejším programom dňa boli z ponuky všetkých slovenských televízií opäť Noviny TV JOJ, ktoré si nenechalo ujsť až 747-tisíc divákov starších ako 12 rokov s 15,9 % sledovanosťou a 33,1 % podielom. U mladších divákov bolo TOP programom v pondelok Najlepšie počasie, ktoré v CS 12-54 zaznamenalo 10,9 % rating a 28,5 % share a v CS 12+ sledovanosť 15,7 % a 31,7 % podiel na trhu.
Najsledovanejšou nespravodajskou reláciou bolo v pondelok už tradične Inkognito, ktoré včera navyše dosiahlo svoju rekordnú sledovanosť od svojho návratu na obrazovky televízie JOJ v máji 2015. Celkovo si obľúbenú zábavnú show včera pozrelo 548-tisíc divákov, ktorí predstavovali 11,7 % rating a 25,5 % share. Rekord malo Inkognito aj v obchodne relevantnej cieľovej skupine s 9,4 % sledovanosťou a 26,2 % podielom. Najpočetnejšou cieľovkou boli včera ženy vo veku 45-54 rokov s vynikajúcou 15,9 % sledovanosťou.
Dáta sú analyzované v meraní LIVE + VOSDAL (Viewing On Same Day As Life) – analýza živého vysielania spojená s oneskorenou sledovanosťou prehranou v ten istý deň ako živé vysielanie.
Dáta sú od 1. 1. 2017 analyzované s pridaním HOSTÍ.
Hodnoty sledovanosti sú uvedené za cieľové skupiny 12+ a 12-54. Zdroj dát: PMT Slovakia; PR JOJ Group
Vyhlásenia a oznamy je komerčný informačný servis určený na publikovanie tlačových správ, informácií, vyhlásení a oznamov určených médiám a verejnosti. Texty sú vysielané v znení, dodanom klientom, bez redakčnej úpravy. Agentúra SITA je distribútorom týchto informácií a za ich obsahovú a štylistickú úroveň nezodpovedá. E-mail: prservis@sita.sk .
es;nr