JOJ: Inkognito bolo lídrom trhu, Take me out vyhralo u mladých
BRATISLAVA 6. septembra – JOJ Group zaznamenala v prvý septembrový pondelok a utorok rovnakú sledovanosť aj podiel na trhu, konkrétne 11,3 % rating a 26,5 % share v CS 12+.
TV JOJ bola v oba dni trhovou jednotkou hlavného vysielacieho času v rámci univerzálneho publika, v pondelok s 9,0 % sledovanosťou, včera s 8,8 %.
Najsledovanejšou hlavnou spravodajskou reláciou naďalej zostávajú Noviny TV JOJ, ktoré napríklad v pondelok zasiahli až 846-tisíc divákov starších ako 12 rokov (AvRch) a včera dosiahli 11,6 % rating a 27,7 % share (CS 12+). Najlepšie počasie takisto dokazuje svoje nadpriemerné výkony, aj včera bolo na prvom mieste rebríčka TOP programov na Slovensku, keď ho sledovalo 605-tisíc divákov s 12,9 % ratingom a 28,0 % share v CS 12+.
Z pondelkovej programovej ponuky komerčných televízií diváci večer uprednostnili Inkognito na JOJke, ktorého prvá jesenná premiéra zaznamenala
9,2 % sledovanosť v CS 12+ a najsilnejšou cieľovou skupinou boli ženy v CS 45-54 s 12,5 % ratingom.
Včera večer odvysielala televízia JOJ špeciálnu prvú epizódu svojej novej zoznamovacej show Take me out, v ktorej divákom predstavila dvojicu moderátorov Milana Juniora Zimnýkovala a Jakuba Prachařa, účinkujúce single ženy a atraktívnych mužov, ako aj pravidlá celej zoznamovacej hry. Slovenská verzia licencovanej show od FremantleMedia, ktorú režíruje Tomáš Eibner, mala pred štartom intenzívnu marketingovú kampaň, v online prostredí zacielenú najmä na mladé publikum, čo sa úspešne prejavilo aj na výsledkoch sledovanosti.
Take me out bolo včera so svojimi výkonmi lídrom trhu v čase svojho vysielania pre divákov v CS 12+ (7,2 % Rtg a 18,5 % Shr), pre mužské publikum v oboch cieľovkách. Najpočetnejšou skupinou zoznamovacej show boli mladé ženy vo veku 25 až 34 rokov s 8,7 % ratingom a najvyšší podiel na trhu, až 40,7 % share, včera dosiahli ešte mladšie diváčky v CS 15-24. Take me out bude v programe JOJky pokračovať už najbližšiu sobotu 9. 9. večer.
Dáta sú analyzované v meraní LIVE + VOSDAL (Viewing On Same Day As Life) – analýza živého vysielania spojená s oneskorenou sledovanosťou prehranou v ten istý deň ako živé vysielanie. Dáta sú od 1. 1. 2017 analyzované s pridaním HOSTÍ. Hodnoty sledovanosti sú uvedené za cieľové skupiny 12+ a 12-54.
Zdroj dát: PMT Slovakia
PR JOJ Group
www.prservis.sk; email: prservis@sita.sk