JOJ Group potvrdzuje pozíciu lídra trhu v prime time
BRATISLAVA 13. marca – JOJ Group naďalej potvrdzuje svoju pozíciu lídra v hlavnom vysielacom čase, počas desiateho týždňa tohto roka bola v priemere jednotkou pre univerzálne publikum, aj pre mladších divákov. Najvyššiu sledovanosť v CS 12+ dosiahla v pondelok 6.3. so 14,6 % ratingom a 31,5 % share a v CS 12-54 zasa v nedeľu 12.3. s 12,2 % sledovanosťou a 30,9 % podielom na trhu. TV JOJ zaznamenala najlepšiu sledovanosť v prime time v pondelok 6. 3. (11,8 % Rtg a 25,5 % Shr v CS 12+).
Najsledovanejším programom týždňa z ponuky všetkých slovenských televízií boli opäť Noviny TV JOJ, ktoré včera dosiahli vynikajúci 15,8 % rating a 32,2 % share v CS 12+. Najlepšie počasie dosiahlo svoju najvyššiu sledovanosť v pondelok, a to so 14,8 % ratingom a 30,0 % share v CS 12+. Minulotýždňové maximá si v rámci univerzálneho publika pripísali Krimi v nedeľu (14,0 % Rtg a 29,8 % Shr) a rovnako včera aj Šport (12,0 % Rtg a 23,4 % Shr). TOP programom uplynulého týždňa sa pre mladých stalo včerajšie Najlepšie počasie (11,9 % Rtg a 27,9 % Shr).
Pokračovanie novej historickej detektívky 1890 si včera vyslúžilo 9,9 % sledovanosť a 20,7 % podiel v rámci univerzálneho publika, v CS 12-54 zaznamenal seriál 9,3 % rating a 23,2 % share. Druhú epizódu si nenechali ujsť najmä ženy v produktívnom veku 35 až 44 rokov, ktoré dosiahli vynikajúcu 15,7 % sledovanosť a seriál bol lídrom trhu v čase vysielania aj pre mužov v rovnakom veku s 12,1 % ratingom. Diváčky v CS 45-54 zaznamenali tiež skvelý 14,1 % rating.
Dáta sú analyzované v meraní LIVE + VOSDAL (Viewing On Same Day As Life) – analýza živého vysielania spojená s oneskorenou sledovanosťou prehranou v ten istý deň ako živé vysielanie. Dáta sú od 1. 1. 2017 analyzované s pridaním HOSTÍ. Hodnoty sledovanosti sú uvedené za cieľové skupiny 12+ a 12-54.
Zdroj dát: PMT Slovakia; PR JOJ Group