JOJ Group je stále lídrom v prime time
BRATISLAVA 9. októbra – JOJ Group je naďalej trhovou jednotkou v hlavnom vysielacom čase, 40. týždeň uzavrela v priemere s 11,9 % sledovanosťou a 27,2 % podielom na trhu, najvyšší rating v prime time dosiahla zhodne v utorok i vo štvrtok, konkrétne 12,6 % sledovanosť (CS 12+).
Najsledovanejšími reláciami prvého októbrového týždňa na trhu boli v rámci univerzálneho publika Najlepšie počasie a Noviny TV JOJ. Predpoveď počasia si najvyšší rating vyslúžila v utorok 3. 10., teda 13,2 % sledovanosť a 27,5 % share, hlavná spravodajská relácia na JOJke dosiahla včera svoje týždňové maximum s 13,0 % ratingom a 26,2 % (CS 12+).
Lídrami trhu v čase svojho vysielania boli počas uplynulého týždňa zábavné show a seriály JOJky – Inkognito v pondelok v CS 12+ s 11,5 % sledovanosťou a 25,6 % podielom, Naši v stredu so 6,8 % ratingom v CS 12-54, Všetko čo mám rád (10,1 % Rtg a 23,4 % v CS 12+) aj Všetko čo má rád Ander v piatok v oboch cieľovkách. V medziťýždňovom porovnaní si zlepšila výsledky aj utorková show Nikto nie je dokonalý (8,8 % Rtg v CS 12+) a takisto zoznamovacia show Take me out v sobotu (6,2 % Rtg v CS 12+ aj CS 12-54). V nedeľu TV JOJ odpremiérovala kinohit James Bond: Spectre, ktorý zaznamenal 7,5 % rating v obchodnej cieľovke. Najpočetnejšou skupinou divákov bondovky boli muži v CS 45-54, ktorí dosiahli vysoko nadpriemernú, až 14,7 % sledovanosť.
Dáta sú analyzované v meraní LIVE + VOSDAL (Viewing On Same Day As Life) – analýza živého vysielania spojená s oneskorenou sledovanosťou prehranou v ten istý deň ako živé vysielanie. Dáta sú od 1. 1. 2017 analyzované s pridaním HOSTÍ. Hodnoty sledovanosti sú uvedené za cieľové skupiny 12+ a 12-54.
Zdroj dát: PMT Slovakia; PR JOJ Group
Táto informácia je komerčným oznámením a je odvysielaná v znení dodanom klientom bez redakčnej úpravy. Agentúra SITA za jej obsahovú a štylistickú úroveň nezodpovedá.
www.prservis.sk; email: prservis@sita.sk