JOJ Group je stabilne lídrom trhu v prime time
BRATISLAVA 17. júla – JOJ Group bola aj v 28. týždni tohto roka jednotkou slovenských divákov v prime time v oboch cieľových skupinách (CS 12+ aj CS 12-54). Najvyššiu sledovanosť dosiahla v pondelok 10. 7. s 11,9 % ratingom a s 32,1 % podielom na trhu. Samotná TV JOJ zaznamenala v pondelok 9,9 % sledovanosť v hlavnom vysielacom čase v medzitýždňovom porovnaní opäť rástla (všetko v CS 12+).
V rebríčku TOP programov aj v uplynulých siedmich dňoch dominovala JOJka. Z ponuky všetkých slovenských televízií bolo tradične najsledovanejšie Najlepšie počasie, ktoré v pondelok dosiahlo 12,3 % rating a 31,3 % share v rámci univerzálneho publika. Druhé najsledovanejšie boli nedeľné Noviny TV JOJ s 11,4 % sledovanosťou a 31,3 % podielom na trhu, tretie sa umiestnilo Inkognito, ktoré začiatkom týždňa zaznamenalo opäť vysoko nadpriemerný výsledok, a to až 11,2 % rating a 28,1 % share v cieľovej skupine divákov starších ako 12 rokov.
Naďalej sa výborne darí aj piatkovej zábavnej show Všetko čo mám rád, ktorej štvrtá epizóda dosiahla 24,9 % výkon a výbornú 9,0 % sledovanosť v CS 12+, čím opäť potvrdila prvenstvo na trhu v čase svojho vysielania. Lídrom bola show v ženských i mužských cieľovkách, pričom najviac bolo diváčok vo veku 45 až 54 rokov, ktoré zaznamenali vynikajúci, až 11,5 % rating.
Lídrami trhu v čase svojho vysielania boli tento týždeň opäť aj seriál Pravá tvár v stredu večer (6,8 % Rtg a 17,6 % Shr v CS 12+) s 11,6 % sledovanosťou v ženskej CS 45-54, vo štvrtok zasa mladší diváci uprednostnili druhú epizódu show Heslo (5,6 % Rtg a 17,1 % Shr v CS 12-54).
Úspešný týždeň zavŕšila JOJka vydarenou nedeľou – jej film týždňa Tri dni na zabitie si včera večer pozrelo 333-tisíc divákov starších ako 12 rokov, so 7,1 % sledovanosťou a 19,1 % podielom na trhu. Akčný triller od Luca Bessona s Kevinom Costnerom v hlavnej úlohe si nenechali ujsť najmä muži v CS 45-54, ktorí dosiahli
až 11,3 % rating.
Dáta sú analyzované v meraní LIVE + VOSDAL (Viewing On Same Day As Life) – analýza živého vysielania spojená s oneskorenou sledovanosťou prehranou v ten istý deň ako živé vysielanie. Dáta sú od 1. 1. 2017 analyzované s pridaním HOSTÍ. Hodnoty sledovanosti sú uvedené za cieľové skupiny 12+ a 12-54.
Zdroj dát: PMT Slovakia
PR JOJ Group