JOJ Group je prvou voľbou slovenských divákov aj v júli
BRATISLAVA 10. júla – JOJ Group v júli pokračuje vo svojich výborných výkonoch ako trhový líder v hlavnom vysielacom čase. Rebríček najsledovanejších relácií
na prvých miestach opäť obsadila televízia JOJ.
JOJ Group bola aj v prvom júlovom týždni prvou voľbou slovenských divákov v prime time v oboch cieľových skupinách (CS 12+ aj CS 12-54). Najvyššiu sledovanosť dosiahla v pondelok 3. 7. s 11,0 % ratingom a najlepší výkon v piatok 7. 7. s 32,8 % podielom. Samotná TV JOJ zaznamenala v pondelok 9,3 % sledovanosť v hlavnom vysielacom čase (všetko v CS 12+).
TOP programom uplynulého týždňa z ponuky všetkých slovenských televízií bolo tradične Najlepšie počasie, ktoré v pondelok 3. 7. dosiahlo 12,0 % sledovanosť a 31,7 % podiel na trhu v rámci univerzálneho publika. Druhé najsledovanejšie bolo pondelkové Inkognito s vynikajúcim 11,2 % ratingom a 27,6 % share, tretie sa umiestnili Noviny TV JOJ, ktoré v piatok 7. 7. zaznamenalo takisto 10,1 % sledovanosť a 33,0 % podiel divákov starších ako 12 rokov.
Piatková zábavná show Všetko čo mám rád dosiahla so svojou treťou epizódou doteraz najlepší výkon 26,6 % a rovnako skvelú sledovanosť ako pri premiére, čiže nadpriemerný 9,8 % rating v CS 12+. Najnovší seriál TV JOJ Pravá tvár si takisto v uplynulom týždni vyslúžil prvenstvo vo svojom vysielacom čase a rástol – štvrtá epizóda v stredu zaznamenala doteraz druhú najvyššiu sledovanosť so 7,8 % ratingom a 19,5 % share v CS 12+, v mladšej cieľovej skupine dosiahla rovnakú sledovanosť 6,1 % ako pri premiére. Najpočetnejšou cieľovou skupinou seriálu sú diváčky vo veku 45 až 54 rokov, ktoré teraz dosiahli vynikajúci 11,7 % rating.
Vo štvrtok 6. júla na JOJke úspešne odštartovala nová súťažno-zábavná show Heslo, a to hneď dvoma epizódami po sebe. Prvá dosiahla 6,7 % rating a 17,3 % share v rámci univerzálnej skupiny divákov, pričom najviac ich bolo z CS 45-54 – ženy zaznamenali 9,7 % rating a muži 8,6 %. Druhá epizóda dosiahla 6,2 % sledovanosť v CS 12+ a pre obchodne relevantnú cieľovú skupinu bola lídrom trhu v čase svojho vysielania (5,9 % Rtg a 20,8 % Shr v CS 12-54).
Táto informácia je komerčným oznámením a je odvysielaná v znení dodanom klientom bez redakčnej úpravy. Agentúra SITA za jej obsahovú a štylistickú úroveň nezodpovedá.
www.prservis.sk; email: prservis@sita.sk