Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
3. júla 2017 VyhláseniaOstatné od PRservis.skSITA Diskusia()

JOJ Group je od začiatku roka jednoznačným lídrom slovenského trhu v prime time

BRATISLAVA 3. júla – Prvá polovica roka 2017 vyšla JOJke na jednotku, keď bola a naďalej je stabilným lídrom televízneho trhu v hlavnom vysielacom čase v rámci univerzálneho publika (CS 12+), ako aj v obchodnej cieľovej skupine divákov
(CS 12-54).

JOJ Group zaznamenala ako jediná komerčná televízna skupina na Slovensku v prvých šiestich mesiacoch 2017 medziročný nárast vo svojich celodenných aj prime time podieloch na trhu, ako aj v sledovanosti. Svoju konkurenciu jednoznačne predbehla v hlavnom vysielacom čase 19:00 – 22:00 hod., teda v čase, kedy je pri obrazovkách najväčší počet divákov, keď dosiahla v CS 12-54 najvyšší priemerný polročný rating 9,4 % a share 28,4 %. V univerzálnej cieľovej skupine mala JOJ Group s polročnými výsledkami ešte väčší náskok v dôležitom prime time, konkrétne s 12,0 % sledovanosťou (Markíza Group 11,5 % Rtg) a 28,1 % podielom na trhu (Markíza Group 26,8 % Shr).

Počas prvého aj druhého kvartálu bola samotná stanica TV JOJ (rovnako ako celá skupina) jednoznačným lídrom slovenského trhu v hlavnom vysielacom čase pre univerzálnu cieľovú skupinu či mladších divákov. Takisto aj v júni 2017 bola televízia JOJ prvou voľbou divákov v prime time v oboch cieľových skupinách, pričom v CS 12+ dosiahla mesačný priemer s 7,7 % ratingom a 21,4 % share (oproti TV Markíza s 6,8 % Rtg a 19,1 % Shr).

Najsledovanejšími programami z ponuky všetkých slovenských televízií (bez športových prenosov) boli v uplynulom polroku pre divákov starších ako 12 rokov spravodajské relácie JOJky.

Noviny TV JOJ dosahujú stabilne vysoko nadpriemernú sledovanosť i trhový podiel, pričom najlepší výsledok za posledných šesť mesiacov zaznamenali s 18,9 % ratingom a 35,9 % share (dňa 8.1. v CS 12+). Pre porovnanie, Televízne noviny Markízy zaznamenali doteraz najvyššiu sledovanosť od začiatku roka s 13,9 % Rtg a 25,3 % Shr (dňa 1.1. v CS 12+). Na JOJke medziročne úspešne narástlo aj KRIMI (najvyšší rating zatiaľ 14,6 % a 26,8 % Shr dňa 1.1. v CS 12+). Spravodajský blok na JOJke každý večer uzatvára Najlepšie počasie, najsledovanejšia predpoveď na Slovensku (najvyššia sledovanosť od začiatku roka: 17,1 % Rtg a 33,2 % Shr dňa 12.2. v CS 12+).

Ponuku relácií a seriálov na JOJke v prime time diváci starší ako 12 rokov takisto pravidelne uprednostňujú pred konkurenciou. Obľúbené zábavné show JOJky si navyše neustále zlepšujú svoje výkony a za posledné mesiace ako pravidelní lídri v čase svojho vysielania prekonávali konkurenciu i vlastné rekordy – napríklad Inkognito (12,7 % Rtg a 27,7 % Shr, dňa 20.2. v CS 12+) alebo Nikto nie je dokonalý (12,7 % Rtg a 28,5 % Shr, dňa 28.2. v CS 12+).

JOJ Group má v tomto roku ako jediná komerčná televízna skupina 100 % zásah obyvateľstva Slovenska. Jej free-to-air stanice JOJ, PLUS a WAU dosahujú bezkonkurenčnú penetráciu prostredníctvom terestriálneho šírenia v DVB-T, cez satelit, káblovú retransmisiu a IPTV operátorov. PayTV stanice RiK, Ťuki TV a JOJ Cinema sú dostupné v ponuke všetkých relevantných satelitných a káblových operátorov na Slovensku, JOJ Cinema i v Česku.

JOJ Group má skúsenosti tiež s obchodovaním zahraničných staníc na našom trhu – začiatkom roka začala klientom na Slovensku predávať novú stanicu Prima Plus českého vysielateľa FTP Prima. Od júna 2017 do jej obchodného portfólia v rámci predaja reklamy na slovenskom trhu pribudli aj kvalitné tematické televízie AMC, Sport 1, Sport 2, Minimax a Spektrum spoločnosti AMC Networks.

K téme

Modrého anjela za najlepší hraný film 30. ročníka MFF Art Film získala emotívna sudánska dráma Zbohom, Júlia MFF Art Film bude aj ďalších 10 rokov v Košiciach

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Ostatné

SITA.sk

© Použitie akýchkoľvek materiálov z tejto stránky je dovolené bez obmedzení.