JOJ Group je aj v júni lídrom trhu v prime time
BRATISLAVA 5. júna – JOJ Group bola aj v 22. týždni prvou voľbou slovenských divákov v prime time, najvyššiu sledovanosť dosiahla v nedeľu 4. júna so 14,1 % ratingom a 31,1 % share v CS 12+ (12,2 % Rtg a 33,3 % Shr v CS 12-54). TV JOJ zaznamenala najlepší rating v hlavnom vysielacom čase v rovnaký deň, a to nadpriemerný rating 12,0 % a podiel 26,4 % v CS 12+.
TOP programom uplynulého týždňa z ponuky všetkých slovenských televízií bolo Najlepšie počasie, ktoré včera sledovalo až 718-tisíc divákov starších ako 12 rokov a dosiahlo tak excelentnú 15,4 % sledovanosť a 31,9 % podiel na trhu. Včerajšie Noviny TV JOJ si v ten deň vyslúžili výborný 13,5 % rating a 30,1 % share a Šport 11,7 % sledovanosť a 24,5 % podiel v rámci univerzálneho publika.
Z nespravodajských relácií bol najsledovanejší nedeľný film na JOJke – akčný triler Mechanik zabijak 2 zaznamenal 12,9 % rating a 29,5 % share v CS 12+, pre mladších divákov bol rovnako lídrom trhu v čase svojho vysielania s 12,4 % sledovanosťou a 33,5 % podielom na trhu. Muži vo veku 45 až 54 rokov dosiahli vysoko nadpriemerný, až 24,1 % rating a 44,0 % share, diváčky v rovnakej vekovej kategórii zaznamenali 17,5 % sledovanosť a 32,6 % podiel na trhu. Z pôvodnej tvorby bola opäť najúspešnejšia zábavná show Inkognito, ktorá v pondelok 29. mája dosiahla 10,7 % rating a 25,8 % share (CS 12+).
Dáta sú analyzované v meraní LIVE + VOSDAL (Viewing On Same Day As Life) – analýza živého vysielania spojená s oneskorenou sledovanosťou prehranou v ten istý deň ako živé vysielanie. Dáta sú od 1. 1. 2017 analyzované s pridaním HOSTÍ. Hodnoty sledovanosti sú uvedené za cieľové skupiny 12+ a 12-54. Zdroj dát: PMT Slovakia; PR JOJ Group