JOJ Group bola aj v lete lídrom trhu v prime time
BRATISLAVA 4. septembra – JOJ Group dosiahla ako jediná komerčná televízna skupina na Slovensku v dvoch letných mesiacoch medziročný nárast vo svojich celodenných aj prime time výkonoch. Svoju konkurenciu jednoznačne predbehla v hlavnom vysielacom čase, keď dosiahla v CS 12-54 najvyššiu priemernú júlovú sledovanosť 7,3 % a trhový podiel 28,2 %, v auguste to bol 7,1 % rating a 27,1 % share. V univerzálnej cieľovej skupine mala JOJ Group s prázdninovými výsledkami ešte väčší náskok v dôležitom prime time, konkrétne v júli s 9,8 % sledovanosťou a 28,1 % podielom, v auguste s 9,9 ratingom a 28,1 share.
Samotná stanica TV JOJ bola v lete takisto lídrom trhu v hlavnom vysielacom čase pre univerzálnu cieľovú skupinu, v rámci ktorej dosiahla mesačné priemery s 7,6 %, resp. 7,7 ratingom a 21,8 %, resp. 21,8 % share (júl, resp. august 2017).
Najsledovanejšími programami z ponuky všetkých slovenských televízií (bez športových prenosov) boli v uplynulých dvoch mesiacoch pre divákov starších ako 12 rokov spravodajské relácie JOJky. Noviny TV JOJ dosahujú stabilne vysoko nadpriemernú sledovanosť i trhový podiel, pričom najlepší výsledok za posledné dva mesiace zaznamenali s 12,6 % ratingom a 29,7 % share (dňa 20.8. v CS 12+). KRIMI malo najvyšší rating 10,2 % a 28,7 % Shr (dňa 13.8. v CS 12+) a Najlepšie počasie, najsledovanejšia predpoveď na Slovensku, zaznamenalo najvyšší letný rating 12,6 % a 27,7 % share (dňa 20.8. v CS 12+).
Úspech zábavných show sa na JOJke potvrdil aj v lete. Obľúbené Inkognito dosahovalo aj v júli a auguste nadpriemerné výkony (11,7 % Rtg a 28,8 % Shr, 24.7. v CS 12+), rovnako ako nová hudobno-zábavná show Všetko čo mám rád (10,5 % Rtg a 28,1 % Shr, 28.7. v CS 12+), ktorá si od začiatku leta vyslúžila mimoriadnu priazeň divákov ako líder piatkových večerov a bude preto pokračovať v programe TV JOJ aj na jeseň.
Ďalšou úspešnou letnou novinkou bol romanticko-dramatický seriál Pravá tvár (7,8 % Rtg a 19,5 % Shr, 5.7. v CS 12+), ktorého finálovú epizódu uvidia diváci najbližšiu stredu 6. septembra o 22:00 hod. na JOJke.
September odštartovala JOJ Group takisto výborne. Včera zaznamenala v prime time až 12,0 % sledovanosť a jednoznačne najsledovanejšími reláciami dňa, ktoré dokonca prekročili hranicu 600-tisíc divákov, boli opäť Noviny TV JOJ s vynikajúcim 13,7 % ratingom a 29,0 % share a Najlepšie počasie so skvelou sledovanosťou 13,3 % a trhovým podielom 26,9 % (CS 12+). Najsledovanejšiu spravodajskú reláciu na Slovensku odvysielala TV JOJ včera naživo z námestia v Novom Meste nad Váhom v rámci svojej prvej zastávky tohtoročnej jubilejnej JOJky v meste. Túto nedeľu 10.9. sa JOJka presťahuje do Žiliny, 17.9. do Košíc.
Jesenné nedele budú na JOJke patriť skvelým filmom, čo dokázala už v prvú septembrovú nedeľu premiérou akčného kinohitu Rýchlo a zbesilo 7. Film si nenechali ujsť najmä mladší diváci v komerčnej cieľovej skupine, ktorí ho uprednostnili pred štartom konkurenčnej show s 9,2 % ratingom a 28,6 % share (CS 12-54). Jednoznačným lídrom trhu v čase svojho vysielania bol kinohit pre mužskú časť publika, muži v CS 45-54 dosiahli až 12,3 % sledovanosť.
Dáta sú analyzované v meraní LIVE + VOSDAL (Viewing On Same Day As Life) – analýza živého vysielania spojená s oneskorenou sledovanosťou prehranou v ten istý deň ako živé vysielanie. Dáta sú od 1. 1. 2017 analyzované s pridaním HOSTÍ. Hodnoty sledovanosti sú uvedené za cieľové skupiny 12+ a 12-54.
Zdroj dát: PMT Slovakia; PR JOJ Group