Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
4. septembra 2017 VyhláseniaOstatné od PRservis.skSITA Diskusia()

JOJ Group bola aj v lete lídrom trhu v prime time

BRATISLAVA 4. septembra – JOJ Group dosiahla ako jediná komerčná televízna skupina na Slovensku v dvoch letných mesiacoch medziročný nárast vo svojich celodenných aj prime time výkonoch. Svoju konkurenciu jednoznačne predbehla v hlavnom vysielacom čase, keď dosiahla v CS 12-54 najvyššiu priemernú júlovú sledovanosť 7,3 % a trhový podiel 28,2 %, v auguste to bol 7,1 % rating a 27,1 % share. V univerzálnej cieľovej skupine mala JOJ Group s prázdninovými výsledkami ešte väčší náskok v dôležitom prime time, konkrétne v júli s 9,8 % sledovanosťou a 28,1 % podielom, v auguste s 9,9 ratingom a 28,1 share.

Samotná stanica TV JOJ bola v lete takisto lídrom trhu v hlavnom vysielacom čase pre univerzálnu cieľovú skupinu, v rámci ktorej dosiahla mesačné priemery s 7,6 %, resp. 7,7 ratingom a 21,8 %, resp. 21,8 % share (júl, resp. august 2017).

Najsledovanejšími programami z ponuky všetkých slovenských televízií (bez športových prenosov) boli v uplynulých dvoch mesiacoch pre divákov starších ako 12 rokov spravodajské relácie JOJky. Noviny TV JOJ dosahujú stabilne vysoko nadpriemernú sledovanosť i trhový podiel, pričom najlepší výsledok za posledné dva mesiace zaznamenali s 12,6 % ratingom a 29,7 % share (dňa 20.8. v CS 12+). KRIMI malo najvyšší rating 10,2 % a 28,7 % Shr (dňa 13.8. v CS 12+) a Najlepšie počasie, najsledovanejšia predpoveď na Slovensku, zaznamenalo najvyšší letný rating 12,6 % a 27,7 % share (dňa 20.8. v CS 12+).

Úspech zábavných show sa na JOJke potvrdil aj v lete. Obľúbené Inkognito dosahovalo aj v júli a auguste nadpriemerné výkony (11,7 % Rtg a 28,8 % Shr, 24.7. v CS 12+), rovnako ako nová hudobno-zábavná show Všetko čo mám rád (10,5 % Rtg a 28,1 % Shr, 28.7. v CS 12+), ktorá si od začiatku leta vyslúžila mimoriadnu priazeň divákov ako líder piatkových večerov a bude preto pokračovať v programe TV JOJ aj na jeseň.
Ďalšou úspešnou letnou novinkou bol romanticko-dramatický seriál Pravá tvár (7,8 % Rtg a 19,5 % Shr, 5.7. v CS 12+), ktorého finálovú epizódu uvidia diváci najbližšiu stredu 6. septembra o 22:00 hod. na JOJke.

September odštartovala JOJ Group takisto výborne. Včera zaznamenala v prime time až 12,0 % sledovanosť a jednoznačne najsledovanejšími reláciami dňa, ktoré dokonca prekročili hranicu 600-tisíc divákov, boli opäť Noviny TV JOJ s vynikajúcim 13,7 % ratingom a 29,0 % share a Najlepšie počasie so skvelou sledovanosťou 13,3 % a trhovým podielom 26,9 % (CS 12+). Najsledovanejšiu spravodajskú reláciu na Slovensku odvysielala TV JOJ včera naživo z námestia v Novom Meste nad Váhom v rámci svojej prvej zastávky tohtoročnej jubilejnej JOJky v meste. Túto nedeľu 10.9. sa JOJka presťahuje do Žiliny, 17.9. do Košíc.

Jesenné nedele budú na JOJke patriť skvelým filmom, čo dokázala už v prvú septembrovú nedeľu premiérou akčného kinohitu Rýchlo a zbesilo 7. Film si nenechali ujsť najmä mladší diváci v komerčnej cieľovej skupine, ktorí ho uprednostnili pred štartom konkurenčnej show s 9,2 % ratingom a 28,6 % share (CS 12-54). Jednoznačným lídrom trhu v čase svojho vysielania bol kinohit pre mužskú časť publika, muži v CS 45-54 dosiahli až 12,3 % sledovanosť.

Dáta sú analyzované v meraní LIVE + VOSDAL (Viewing On Same Day As Life) – analýza živého vysielania spojená s oneskorenou sledovanosťou prehranou v ten istý deň ako živé vysielanie. Dáta sú od 1. 1. 2017 analyzované s pridaním HOSTÍ. Hodnoty sledovanosti sú uvedené za cieľové skupiny 12+ a 12-54.
Zdroj dát: PMT Slovakia; PR JOJ Group

K téme

Modrého anjela za najlepší hraný film 30. ročníka MFF Art Film získala emotívna sudánska dráma Zbohom, Júlia MFF Art Film bude aj ďalších 10 rokov v Košiciach

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Ostatné

SITA.sk

© Použitie akýchkoľvek materiálov z tejto stránky je dovolené bez obmedzení.