JOJ: Diváci sa zabávajú s Inkognitom aj so show Nikto nie je dokonalý
BRATISLAVA 12. apríla – JOJ Group dosiahla v utorok 11. apríla ako trhová jednotka v hlavnom vysielacom čase 12,3 % sledovanosť a 28,8 % podiel v CS 12+. TV JOJ ako líder pre univerzálne publikum v prime time zaznamenala 9,7 % rating a 22,9 % share.
Najlepšie počasie včera dosiahlo 13,1 % sledovanosť a 28,7 % podiel v cieľovej skupine divákov starších ako 12 rokov. Noviny TV JOJ si vyslúžili takisto výborný 11,6 % rating a 28,1 % podiel na trhu.
Ponuku zábavných show si diváci na JOJke nikdy nenechajú ujsť. Inkognito v pondelok 10. apríla dosiahlo 9,8 % rating a 22,3 % share v CS 12+. Ženy vo veku 45 až 54 rokov zaznamenali excelentnú, až 16,6 % ledovanosť.
V utorok 11. 4. bola lídrom trhu v čase svojho vysielania opäť show Nikto nie je dokonalý s 9,2 % ratingom a 20,7 % share. Diváčky v CS 45-54 zaznamenali až 12,7 % sledovanosť.
Dáta sú analyzované v meraní LIVE + VOSDAL (Viewing On Same Day As Life) – analýza živého vysielania spojená s oneskorenou sledovanosťou prehranou v ten istý deň ako živé vysielanie. Dáta sú od 1. 1. 2017 analyzované s pridaním HOSTÍ. Hodnoty sledovanosti sú uvedené za cieľové skupiny 12+ a 12-54.
Zdroj dát: PMT Slovakia; PR JOJ Group