IBM prináša analytické nástroje priamo k užívateľom
BRATISLAVA 23. mája – Spoločnosť IBM (NYSE: IBM) predstavila nový softvér postavený na báze cloudu, ktorý prinesie analytické nástroje priamo k biznis užívateľom v podnikoch a organizáciách.
Nový analytický softvér od spoločnosti IBM spája v cloude zoznamy úloh, ovládacie panely, analýzy a reporting. Užívateľom tak zjednodušuje prácu s dátami a umožňuje im lepšie spolupracovať s kolegami na spoločných pracovných úlohách kdekoľvek a kedykoľvek. Obchodný manažér môže napríklad používať osobný počítač, tablet alebo smartfón na manažovanie svojich predajných aktivít a vyplácanie odmien pre obchodných zástupcov. Výsledkom je potom oveľa rýchlejšie a precíznejšie riadenie predajných tímov a intenzívnejšia spolupráca s nimi.
Pre podniky a organizácie je dnes stále dôležitejšie, aby dokázali interpretovať dáta, ktoré majú k dispozícii v reálnom čase, čo im umožní oveľa rýchlejšie a kvalitnejšie rozhodovanie. Vďaka novému analytickému softvéru v cloude môžu biznis užívatelia z radov obchodných, marketingových a finančných manažérov ľahko interpretovať výsledky prediktívnej analýzy na báze Big Data, bez toho, aby disponovali špičkovými schopnosťami v oblasti analýzy dát.
„Analytické nástroje môžu zlepšiť skoro všetky procesy v oblasti biznisu – tvorbu produktov, risk manažment, ako aj cielenie na zákazníkov. Ich vplyv však možno maximalizovať len vtedy, ak sú analytické nástroje prístupné v reálnom čase užívateľom, ktorým pomáhajú robiť rýchlejšie a kvalifikovanejšie rozhodnutia vedúce k rastu biznisu,“ hovorí Alistair Rennie, generálny riaditeľ pre Business Analytics v spoločnosti IBM. S ponukou nových analytických riešení v cloude IBM pomáha podnikom a organizáciám získať v reálnom čase kvalitnejšie informácie o stave ich biznisu.
Vďaka riešeniu IBM Concert zákazníci môžu získať analytický softvér prístupný v cloude, ktorý dokáže spracovať rastúci objem procesov a úloh, podporovať mobilitu pracovníkov, a umožní im zostať v kontakte prostredníctvom sociálnej siete. Sprístupnením tejto technológie v cloude majú manažéri oveľa jednoduchší prístup k potrebným informáciám o stave svojho biznisu. Obchodní riaditelia môžu napríklad s využitím riešenia IBM Concert veľmi rýchlo interpretovať aktuálny stav predaja jednotlivých produktov a vykonať všetky potrebné rozhodnutia vedúce k jeho ďalšej podpore, vrátane konzultácií s ďalšími členmi top manažmentu.
Viac informácií nájdete Tu (http://www-03.ibm.com/press/us/en/pressrelease/43947.wss).
Viac informácií o IBM Concert nájdete Tu (http://www-03.ibm.com/software/products/en/concert).
O IBM
Spoločnosť IBM je jednou z najväčších IT spoločností na svete a pod názvom International Business Machines poskytuje klientom svoje služby už viac ako 100 rokov. Celosvetovo pôsobí vo vyše 170 krajinách, pričom neustále rozširuje svoje geografické pokrytie, a zamestnáva vyše 430 tisíc zamestnancov. Poslaním spoločnosti IBM je pomocou integrovaných, flexibilných a efektívnych riešení pomáhať svojim zákazníkom redukovať náklady a zvýšiť tak ich konkurencieschopnosť na trhu. Na Slovensku spoločnosť IBM aktívne pôsobí od roku 1990. Samostatná pobočka IBM Slovensko s.r.o. bola založená 7. decembra 1992 a jej generálnym riaditeľom je Martin Murgáč. Hlavné sídlo IBM Slovensko sa nachádza v Bratislave s pobočkami v Banskej Bystrici a Košiciach.
PR Servis je komerčný informačný servis určený na publikovanie tlačových správ, informácií, vyhlásení a oznamov určených médiám a verejnosti. Texty sú vysielané v znení, dodanom klientom, bez redakčnej úpravy. Agentúra SITA je distribútorom týchto informácií a za ich obsahovú a štylistickú úroveň nezodpovedá. E-mail: prservis@sita.sk .
bx