IBM a Facebook ponúknu personalizované marketingové riešenia
BRATISLAVA 7. mája – Spoločnosti Facebook a IBM oznámili spoluprácu, s cieľom ponúkať najznámejším značkám na svete marketingové riešenia ušité na mieru podľa ich potrieb. Tieto firmy reprezentujúce vedúce globálne značky následne pomocou týchto riešení oslovia relevantné publikum, vhodným obsahom a v správnom čase.
Klienti marketingového cloudu spoločnosti IBM môžu odteraz využívať reklamné nástroje Facebooku, ako napríklad Custom Audiences, spolu so sofistikovanými a vývojárskymi riešeniami spoločnosti IBM. Zákazníci týchto spoločností tak nadobudnú cenné skúsenosti s využívaním najrôznejších moderných zariadení a aplikácií. Pomocou nového riešenia IBM Journey Designer môžu firmy vytvárať personalizované riešenia pre zákazníkov a následne pomocou riešenia Journey Analytics získajú podrobný prehľad o tom, aká bola odozva zákazníkov na ich riešenie.
Vďaka prepojeniu reklamných technológií Facebooku s nástrojmi IBM Journey Analytics môžu firmy presnejšie určiť, aké skupiny zákazníkov sa medzi 1,44 miliardami aktívnych užívateľov na Facebooku vyskytujú, a môžu cez súhrnné dáta odhaľovať korelácie medzi záujmami a interakciami týchto zákazníkov prostredníctvom rôznych kanálov. Tieto poznatky možno v praxi využiť na Facebooku, a prostredníctvom ďalších médií cielenejšie oslovovať potenciálnych zákazníkov.
IBM tiež oznámila, že Facebook sa stane prvou firmou, ktorá sa zapojí do IBM Commerce THINKLab-u, nového prostredia pre výskum a vzájomnú spoluprácu. V tomto prostredí budú spoločnosti priamo spolupracovať so značkami, aby urýchlili vývoj nových technológií určených na personalizovanú zákaznícku skúsenosť – customer experience.
Spoločnosť IBM využije detailné analýzy a anonymizované poznatky o užívateľoch Facebooku, a obohatí ich o ďalšie informácie zo svojho marketingového cloudu. IBM marketéri tak získajú presnejší obraz o svojej cieľovej skupine zákazníkov. Navyše budú môcť používať overené kampane z Facebooku na iných kanáloch svojej značky, vrátane obchodov, webov a mobilných aplikácií, a tak sa im podarí zasiahnuť zákazníkov práve tam, kde sa s danou značkou spájajú najradšej.
Napríklad predajca, ktorý sa chystá uviesť na trh novú radu bežeckého vybavenia môže využiť nástroje Facebook Custom Audiences a zacieliť riešenie tak, aby oslovil zákazníkov, zaujímajúcich sa o beh na dlhé trate. Zo súhrnných dát získa všeobecné poznatky o preferenciách potenciálnych zákazníkov v oblasti výbavy a podľa lokality môže prezentovať výhodnú ponuku oblečenia pre bežcov na dlhé trate v danej geografickej oblasti.
Viac informácií nájdete na:
http://www-03.ibm.com/press/us/en/pressrelease/46760.wss
Obrázky k téme nájdete na:
https://www.flickr.com//photos/ibm_media/sets/72157651979009490/show/
O IBM
Spoločnosť IBM je jednou z najväčších IT spoločností na svete a pod názvom International Business Machines poskytuje klientom svoje služby už viac ako 100 rokov. Celosvetovo pôsobí vo vyše 170 krajinách, pričom neustále rozširuje svoje geografické pokrytie, a zamestnáva vyše 430 tisíc zamestnancov. Poslaním spoločnosti IBM je pomocou integrovaných, flexibilných a efektívnych riešení pomáhať svojim zákazníkom redukovať náklady a zvýšiť tak ich konkurencieschopnosť na trhu. Na Slovensku spoločnosť IBM aktívne pôsobí od roku 1990. Samostatná pobočka IBM Slovensko s.r.o. bola založená 7. decembra 1992 a jej generálnym riaditeľom je Martin Murgáč. Hlavné sídlo IBM Slovensko sa nachádza v Bratislave s pobočkami v Banskej Bystrici a Košiciach.
PR Servis je komerčný informačný servis určený na publikovanie tlačových správ, informácií, vyhlásení a oznamov určených médiám a verejnosti. Texty sú vysielané v znení, dodanom klientom, bez redakčnej úpravy. Agentúra SITA je distribútorom týchto informácií a za ich obsahovú a štylistickú úroveň nezodpovedá. E-mail: prservis@sita.sk .
ax