Hurbanovčania získajú 33 000 na svoje nápady
BRATISLAVA 19. februára – Spoločnosť HEINEKEN Slovensko v spolupráci s Nitrianskou komunitnou nadáciou vyhlasuje už siedmy ročník grantového programu Tu sme doma. Cieľom programu je podnietiť a podporiť verejnoprospešné aktivity obyvateľov Hurbanova vo svojom meste. Na realizáciu programu venoval HEINEKEN Slovensko viac ako 33 000 EUR. O grant môžu žiadať jednotlivci i neziskové organizácie do 17. apríla 2015.
Program aktivizuje ľudí, aby sami identifikovali, čo im v Hurbanove chýba, čo by chceli vytvoriť v miestnej komunite. Spoločnosť HEINEKEN Slovensko podporí ich dobré nápady do výšky 3 300 . Pridaná hodnota predkladaných projektov spočíva v aktívnej participácií, dobrovoľníctve a skúsenostiach. „Program Tu sme doma má svoju tradíciu, ktorá už siedmy rok ponúka možnosti oživenia Hurbanova. Spoločnosť HEINEKEN Slovensko je najvýznamnejším zamestnávateľom regiónu a je v našom záujme, aby sa aj s našou pomocou mesto Hurbanovo zveľaďovalo. Rôznorodé projekty združujú ľudí s podobnými záujmami a vytvárajú priestor na ďalšie budovanie dobrých vzťahov v miestnych komunitách. Teším sa na nové projekty, ktoré zrealizujeme v roku 2015,“ informuje Odin Goedhart, generálny riaditeľ HEINEKEN Slovensko.
Tu sme doma pomáha obyvateľom Hurbanova
Grantový program Tu sme doma naštartoval v Hurbanove rozvoj miestneho dobrovoľníctva. Hurbanovské školy a škôlky, kluby dôchodcov, športové kluby, hasiči, včelári, kynológovia, záchranári a mnoho ďalších miestnych ľudí dobrovoľne venovali svoj čas, energiu a zručnosti, aby pomohli vylepšiť svoje mesto. V Hurbanove sa podieľalo na dobrovoľníckych aktivitách už viac ako 1 500 ľudí. Aktívne sa zapájajú aj samotní zamestnanci spoločnosti HEINEKEN Slovensko. Žiadajú grant na svoje nápady alebo symbolicky preberú patronát nad projektom, ktorý im je sympatický.
6 rokov programu = 69 zrealizovaných nápadov
Obyvatelia Hurbanova si vďaka programu obnovili na námestí Konkolyho Thége nefunkčnú fontánu a postavili prvý fitpark. Založili prvé jasličky v meste, stolnotenisový klub, zrekonštruovali ľadovú plochu a vysadili zeleň. Hurbanovo je teraz moderné aj vďaka novým možnostiam pripojenia sa na wifi v strategických častiach. Spoločnosť HEINEKEN Slovensko podporila počas 6 rokov existencie programu 69 verejnoprospešných aktivít sumou 176 700 . Záujemcovia si môžu podávať žiadosti o grant v rámci siedmeho ročníka Tu sme doma až do 17. apríla 2015.
Nitrianska komunitná nadácia:
Nitrianska komunitná nadácia zlepšuje kvalitu života ľudí v Nitrianskom kraji už 13 rokov. Tvorí „most“ medzi tými, ktorí potrebujú finančnú podporu na verejnoprospešné nápady a tými, ktorí chcú takéto aktivity podporiť. Svojou činnosťou motivuje ľudí k dobrovoľníckej práci a pomáha pri rozvoji filantropie. Viac informácií nájdete na www.nkn.sk.
HEINEKEN Slovensko:
HEINEKEN je viac ako 14 rokov lídrom na slovenskom pivnom trhu s trhovým podielom na úrovni 40 %. Spoločnosť HEINEKEN má na Slovensku silné portfólio značiek, do ktorého patria prémiová medzinárodná značka Heineken, najhodnotnejšia slovenská značka Zlatý Bažant, silné slovenské značky Corgoň a Kelt, regionálne značky Martiner, ako i obľúbené zahraničné značky Krušovice, Starobrno a Desperados. Spoločnosť HEINEKEN varí svoje pivá v Hurbanove, v najväčšom slovenskom pivovare založenom v roku 1969, kde zároveň prevádzkuje najväčšiu sladovňu v strednej a východnej Európe. Viac informácií na: www.heinekenslovensko.sk.
PR Servis je komerčný informačný servis určený na publikovanie tlačových správ, informácií, vyhlásení a oznamov určených médiám a verejnosti. Texty sú vysielané v znení, dodanom klientom, bez redakčnej úpravy. Agentúra SITA je distribútorom týchto informácií a za ich obsahovú a štylistickú úroveň nezodpovedá. E-mail: prservis@sita.sk .
ax