Hudobný projekt FATTKOOLS vstupuje do ďalšieho kola
BRATISLAVA 9. novembra – Hudobná súťaž FattKools pokračuje druhým tohtoročným kolom, v ktorom budeme hľadať remixérske talenty. Toho najlepšieho oceníme prémiou 300 Eur a možnosťou prezentácie svojej tvorby. Pravidlá súťaže sa oproti minulému roku nemenia. Na stráne www.fattkools.sk sme uverejnili víťaznú skladbu Juraja Líšku z projektu Fallgrapp, z tohto leta. Úlohou talentovaných hudobníkov je upraviť ju podľa svojho cítenia a urobiť ešte zaujímavejšou. Kreativite sa medze nekladú a potešia nás akékoľvek remixy. Vyberať z nich bude odborná porota, ktorú v tomto kole doplní aj aktuálny víťaz, ktorého skladbu budeme prerábať. „Som veľmi zvedavý, čo s ňou dokážu iní muzikanti urobiť, je to také moje dieťa a verím, že ho dobre vychovajú,“ hovorí Juraj Líška, ktorý sa už teraz nevie dočkať na prvé kúsky, ktoré budú uploadnuté na stránke www.fattkools.sk.
Súťaž štartuje dnes zverejnením skladby Ľadový útes na stránke projektu rozdelenej na jednotlivé stopy. Svoje výtvory môžu posielať hudobníci do 7.12.2012. Dôležité bude aj hlasovanie návštevníkov facebookovskej stránky FattKools – www.facebook.com/FattKools, pretože ich víťaz sa bude počítať ako keby ho navrhol jeden z porotcov do finále, plus bude ocenený darčekmi od hlavného partnera projektu – značky vlasového stylingu Taft Looks.
„Sme veľmi radi, že sme sa do tohto projektu pred dvoma rokmi pustili, ukázal sa ako životaschopný a každým kolom rastie počet prihlásených hudobníkov. Sme radi, že im takto môžeme pomôcť prezentovať ich tvorbu, pretože pokiaľ sa pozrieme na ich kvalitu je až prekvapivé, že o väčšine z nich sme doteraz nepočuli,“ hovorí Alex Suja, Brand Manager spoločnosti Henkel Slovensko.
Jeho slová potvrdzuje aj šéfdramaturg Rádia _FM Dušan Vančo, ktorý je partnerom projektu. „Mám z FattKools radosť, lebo dokazuje, že slovenská hudba má čo ponúkať. Minulý rok a aj tento sme neváhali so zaradením víťaza aj do rotácie nášho vysielania,“ hovorí Vančo, ktorý predpokladá, že aj remixové kolo prinesie zaujímavé prekvapenia.
Projekt podporuje aj portál teraz.sk tlačovej agentúry TASR. „Projekt je životaschopný a prináša skutočne zaujímavé veci, ktoré neraz znejú, ako keby vznikli v profi nahrávacích spoločnostiach niekde vo svete. Teší nás, že domáci umelci majú čo ponúknuť a môžeme im dať aspoň týmto spôsobom priestor, aby si ich všimlo publikum, alebo nejaký producent,“ povedal šéfredaktor portálu Martin Dorčák.
Projekt pre talenty
Súťaž FattKools organizuje spoločnosť Henkel Slovensko a jej značka vlasovej kozmetiky Taft Looks a Rádio_FM. Ambíciou projektu je vytvoriť priestor na prezentáciu originálnej hudobnej tvorby mladých talentovaných ľudí. Tým najlepším vytvára podmienky pre čo najlepší štart ich kariéry. Víťazi jednotlivých kôl budú mať možnosť spolupracovať s profesionálnymi hudobníkmi a producentmi. V rámci projektu FattKools sa už podarilo objaviť nové hudobné talenty. Minulý rok sa aj v rotáciach Rádia _FM objavil víťaz Martin Nemček z Bratislavy, so svojim projektom HeartSkippingBeats a skladbou Balance. Tento rok porotu najviac zaujal Juraj Líška so svojim projektom Fallgrapp a skladbou Ľadový útes, ktorá sa aktuálne hrá v Rádiu _FM.
Ochranné krídla a odborný dohľad nad celým projektom zastrešujú známe mená z oblasti slovenskej hudobnej tvorby, a to Peter Dudák a Martin Žúži (členovia skupiny Hex).
Partnerom súťaže FattKools sa v roku 2012 stal portál teraz.sk spravodajskej agentúry TASR.
Viac o projekte FattKools nájdete na www.fattkools.sk a www.facebook.com/fattkools
PR Servis je komerčný informačný servis určený na publikovanie tlačových správ, informácií, vyhlásení a oznamov určených médiám a verejnosti. Texty sú vysielané v znení, dodanom klientom, bez redakčnej úpravy. Agentúra SITA je distribútorom týchto informácií a za ich obsahovú a štylistickú úroveň nezodpovedá. E-mail: prservis@sita.sk .
ax