Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
20. júna 2012 PR správyPodnikové info od PRservis.skSITA Diskusia()

Hovory na infolinku pre užívateľov UPC Telefónu sú bezplatné

BRATISLAVA 20. júna – Volania na telefónnu infolinku spoločnosti UPC sú pre užívateľov telefónnych služieb UPC odteraz zadarmo. Hovory na infolinku sú bezplatné pre všetkých zákazníkov telefónnych služieb UPC, bez ohľadu na to, ktorý volací program využívajú. Všetky volania na infolinku sú zahrnuté v cene paušálu za príslušný volací program, takže zákazníci UPC Telefónu si teraz môžu hovory užívať bez obavy z toho, koľko pretelefonujú.

Spoločnosť UPC BROADBAND SLOVAKIA, najväčší káblový operátor na Slovensku, týmto opätovne potvrdzuje svoju prioritu neustále skvalitňovať služby a starostlivosť o zákazníkov. Telefónne služby poskytované spoločnosťou UPC v súčasnosti využíva až 55 000 domácností, v 23 krajských a okresných mestách. Služba UPC Telefón ponúka v cene mesačného paušálu bezplatné volania v rámci siete UPC, ako i nízke ceny volaní do všetkých pevných a mobilných sietí, vrátane 100 až 300 minút hovorov do zahraničia, a k tomu celý rad doplnkových funkcií.

Záujemcovia o telefónne služby UPC si môžu vybrať spomedzi 5 volacích programov, ktoré sú šité na mieru pre jednotlivé skupiny užívateľov:

UPC Telefón Basic – za fixný mesačný paušál 2,42  ponúka bezplatné telefonovanie v rámci siete UPC, vrátane výhodných cien miestnych, medzimestských a medzinárodných volaní, či volaní do mobilných sietí.

UPC Telefón Freetime EU – za fixný paušál 6,45  umožňuje bezplatné miestne a medzimestské hovory do pevných sietí SR v slabej prevádzke v pracovné dni, počas víkendov a sviatkov. Ako bonus, užívatelia tohto programu získavajú taktiež 300 voľných minút na volania do pevných sietí 20 vybraných európskych krajín, a samozrejme, bezplatné telefonovanie v sieti UPC.

UPC Telefón 100 – za cenu fixného mesačného paušálu 6,45  ponúka 100 voľných minút volaní do všetkých mobilných aj pevných sietí v SR, do pevných sietí 20 vybraných európskych krajín, ako i bezplatné telefonovanie v rámci siete UPC.

UPC Telefón 200 – je volací program, ktorý za fixný paušál 9,68  ponúka rovnaké výhody ako vyššie uvedený program, s tým rozdielom, že do všetkých sietí môže užívateľ v cene paušálu prevolať 200 voľných minút.

UPC Telefón Anytime – za cenu mesačného paušálu 9,68  umožňuje nonstop bezplatné telefonovanie do pevných sietí v SR (miestne aj medzimestské hovory), bezplatné hovory v sieti UPC a až 300 voľných minút volaní do pevných sietí 20 vybraných európskych krajín.

Viac informácií o službách spoločnosti UPC záujemcovia získajú na infolinke 02 594 22 222, na stránke http://www.upc.sk, vo vysielaní infokanálu UPC Expres, na profile UPC na Facebooku alebo osobne na zákazníckych strediskách UPC.

PR Servis je komerčný informačný servis určený na publikovanie tlačových správ, informácií, vyhlásení a oznamov určených médiám a verejnosti. Texty sú vysielané v znení, dodanom klientom, bez redakčnej úpravy. Agentúra SITA je distribútorom týchto informácií a za ich obsahovú a štylistickú úroveň nezodpovedá. E-mail: prservis@sita.sk .

bx

K téme

Nový Superb ako ideálna mobilná kancelária pre moderných manažérov Manažéri na Slovensku odrobia z auta až štvrtinu svojho pracovného času, ukázal reprezentatívny prieskum

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Podnikové info

SITA.sk

© Použitie akýchkoľvek materiálov z tejto stránky je dovolené bez obmedzení.