Horúčavy zvyšujú záujem Slovákov o klimatizácie
BRATISLAVA 20. júna – Jún nás trápi vysokými horúčavami, ktoré môžu spôsobiť zdravotné ťažkosti. Bojovať proti nim sa dá rôznymi spôsobmi, ľadovým nápojom, alebo studenou sprchou. Jednou z najpríjemnejších možností je však klimatizácia. Mnoho Slovákov si to uvedomuje a aj preto ich kroky na internete smerujú za chladom.
Viac ako 200% nárast
Posledný týždeň nás morili horúčavy viac než by sa patrilo. Mnoho z nás sa zrejme trápilo v starších kancelárskych priestoroch, ktoré nedisponujú klimatizáciou. Svedčí o tom najmä fakt, že prezeranosť klimatizácií na obľúbenom porovnávači cien a kvality e-shopov Pricemania.sk prudko narástla. „Zvýšený nárast prezeranosti klimatizácií sme zaznamenali od 17. júna, kedy horúčavy začali byť neznesiteľné. Krivka prezeranosti v kategórií „klimatizácie“ narástla takmer o 200 percent“, tvrdí Michal Král, konateľ Pricemania.sk. Medzi najprezeranejšie na portáli patria produkty značiek WHIRLPOOL, IVAR CS, Délonghi a VOV.
Skladové zásoby sa vypredávajú, na montáž sa čaká
Najširší slovenský eshop, InterStore.sk, taktiež zaznamenal v posledných dňoch zvýšený záujem o domáce klimatizácie. „Začína sezóna, horúčavy dorazili pomerne skoro. Už dnes zaznamenávame medziročný rast predaja, skladové zásoby sú preč a momentálne objednané klimatizácie prichádzajú priamo z výroby,“ hodnotí situáciu obchodný riaditeľ InterStore.sk, Tomáš Prutzer. Upozorňuje tiež na skutočnosť, že montážni pracovníci klimatizácií sú momentálne veľmi vyťažení. A tak vás môže po nákupe zariadenia čakať nepríjemné prekvapenie. „Preto odporúčame ešte pred kúpou klimatizácie overiť si dostupnosť technika a cenu montáže,“ dopĺňa Prutzer.
O Pricemania.sk
www.pricemania.sk je špecializovaný nákupný portál, ktorý spotrebiteľom poskytuje možnosť porovnania cien a kvality internetových obchodov. V súčasnosti databáza obsahuje viac ako 1 mil. produktov z ponuky viac ako 3 000 internetových obchodov. Okrem porovnania cien majú spotrebitelia možnosť porovnať si viaceré produkty naraz, poradiť sa pred nákupom s inými užívateľmi, nechať si sledovať cenu vybraných produktov a taktiež posielať dopyty jednotlivým obchodom. Návštevnosť portálu je v súčasnosti takmer 300 000 užívateľov mesačne, čím sa podľa AIM aktuálne radí medzi TOP 30 najnavštevovanejších portálov na Slovensku.
O InterStore.sk
InterStore.sk je najširší slovenský e-shop ponúkajúci viac ako milión položiek v až sedemnástich produktových kategóriách (IT produkty, elektronika, auto-moto, oblečenie, knihy, domáce potreby, ale aj zájazdy, letenky, či potrava pre domáce zvieratá) ponúka nízke ceny, pohodlie bezpečného nákupu priamo z domu/práce, kvalitný zákaznícky servis (hotline, online poradenstvo), jednoduché platby, nákup na splátky a rýchlu dodávku tovaru. Samozrejmosťou je štandardná dvojročná záruka na tovar a možnosť vrátiť nepoškodený a nepoužívaný tovar bez udania dôvodu do 7 dní.
InterStore.sk je súčasťou medzinárodnej siete e-shopov InterStore Group pôsobiacej v ČR (Inter-Store.cz), Maďarsku (InterStore.hu) a na Slovensku (InterStore.sk, TicketStore.sk), InterStore Group medziročne zaznamenáva viac ako 100-percentné nárasty tržieb až na súčasných 15 miliónov eur. Alexander Gramblička, zakladateľ a generálny riaditeľ, je držiteľom prestížneho ocenenia Ernst&Young Začínajúci Podnikateľ roka 2010. InterStore Group je country finalistom European Business Awards 2011.
PR Servis je komerčný informačný servis určený na publikovanie tlačových správ, informácií, vyhlásení a oznamov určených médiám a verejnosti. Texty sú vysielané v znení, dodanom klientom, bez redakčnej úpravy. Agentúra SITA je distribútorom týchto informácií a za ich obsahovú a štylistickú úroveň nezodpovedá. E-mail: prservis@sita.sk .
bx