Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
6. marca 2014 VyhláseniaOstatné od PRservis.skSITA Diskusia()

Hlas Česko Slovenska odštartoval ako suverénna jednotka na trhu!

BRATISLAVA 6. marca – Spevácka šou roka odštartovala ako jednoznačný líder na slovenskom televíznom trhu. Hlas Česko Slovenska sa v stredu 5. marca 2014 stal na obrazovkách televízie Markíza s odstupom najsledovanejším programom dňa v rámci strategickej cieľovej skupiny 12-54.
Prvý „Výber naslepo“ zaznamenal v cieľovej skupine 12-54 rating 12,9 % a nadpriemerný trhový podiel 34,8 %. K obrazovkám pritiahol 648-tisíc divákov starších ako 12 rokov.
Hlas Česko Slovenska si obzvlášť podmanil mladé ženy 15-24, ktoré Markíze zabezpečili trhový podiel až 52,2 %.
Ďalšie priečky v rebríčku najsledovanejších programov dňa patrili taktiež Markíze, konkrétne hlavnej spravodajskej relácii Televízne noviny (rating 11,0 % / share 33,3 %) a podvečernému rodinnému seriálu Chlapi neplačú (rating 8,1 % / share 31,1 %).
Z ponuky menších staníc pútal najväčšiu pozornosť druhý polčas priameho prenosu z priateľského futbalového zápasu Izrael – Slovensko na Dajto. V cieľovej skupine 12-54 dosiahol rating 5,2 % a výrazne nadpriemerný trhový podiel 14,9 %.
Úspešné vyvrcholenie prvého tohtoročného zápasu našej reprezentácie si nenechalo ujsť 279-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov. V cieľovej skupine mladých mužov 15-24 sa trhový podiel druhého polčasu vyšplhal až na hodnotu 27,1 %.
Na Doma sa tradične najlepšie darilo dvojporcii tureckého romantického seriálu Sila (rating 2,5 % / share 8,3 % a rating 2,2 % / share 13,4 % v 12-54). Trhový podiel druhej epizódy večera dosiahol v univerzálnej cieľovej skupine 12+ hodnotu až 23,0 %, čo je absolútny rekord od štartu seriálu 5. augusta 2013.
Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola v stredu v cieľovej skupine 12-54 výrazným trhovým lídrom celodenne (share 37,2 %) aj v prime-time (share 41,1 %).

PR oddelenie skupiny Markíza

Vyhlásenia a oznamy je komerčný informačný servis určený na publikovanie tlačových správ, informácií, vyhlásení a oznamov určených médiám a verejnosti. Texty sú vysielané v znení, dodanom klientom, bez redakčnej úpravy. Agentúra SITA je distribútorom týchto informácií a za ich obsahovú a štylistickú úroveň nezodpovedá. E-mail: prservis@sita.sk .

es;bl

K téme

Nórsky recept na úspech: ako participácia mení budúcnosť komunít Reťazec podporil 300 detí s vážnym zdravotným znevýhodnením

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Ostatné

SITA.sk

© Použitie akýchkoľvek materiálov z tejto stránky je dovolené bez obmedzení.