Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
100853_rt_ff_spring23_women_23 spring 002_300 676x676.jpg
1. februára 2023 SprávySlovensko od PRservis.skSITA Diskusia()

F&F je už druhý rok najdôveryhodnejšou odevnou značkou na trhu

1.2.2023 – Populárna britská značka F&F už druhý rok po sebe obhájila prvenstvo v prestížnom marketingovom programe Dôveryhodné značky a odniesla si ocenenie Najdôveryhodnejšia značka 2022 v kategórii Predajcovia odevov. Značka už od roku 2008 prináša svojim spotrebiteľom širokú škálu najnovších módnych trendov a inšpirácií nielen pre ženy, ale aj pre mužov a deti. Vďaka štýlovej ponuke pre celú rodinu a dostupné ceny pre každého F&F už roky patrí medzi vyhľadávané odevné značky na Slovensku.

Marketingový program Dôveryhodné značky v spolupráci s agentúrou NielsenIQ už siedmy rok po sebe zisťoval, ku ktorým značkám majú slovenskí spotrebitelia najlepší vzťah a ktoré sú v ich očiach považované za tie najdôveryhodnejšie. Celkovo spotrebitelia hodnotili produkty viac ako 650 značiek v 74 kategóriách, pričom v každej kategórii si prvenstvo a titul Najdôveryhodnejšia značka 2022 odniesla len jedna značka.

Obľúbenosť značky F&F potvrdzujú aj posledné výsledky programu, F&F v rámci neho získalo ocenenie Najdôveryhodnejšia značka 2022 v kategórii Predajcovia odevov. Týmto titulom sa môže hrdiť počas najbližších dvanástich mesiacov už druhý rok po sebe.

Značka F&F už pätnásť rokov úspešne plní svoje poslanie prinášať ľuďom do života módne trendy a inšpirácie pre celú rodinu za rozumnú cenu, čím sa zaradila medzi najobľúbenejšie odevné značky na Slovensku celkovo už po tretíkrát. Prestížne ocenenie dôvery Slovákov získala značka aj v roku 2021 a predtým v roku 2017.

„Nesmierne ma teší, že značka F&F si za 15 rokov pôsobenia na Slovensku vybudovala pevné miesto medzi zákazníkmi a opäť sa stala najdôveryhodnejšou odevnou značkou na trhu. Ďakujem kolegom, ktorí pracujú na tom, že oblečenie F&F nezaťažuje peňaženky zákazníkov ani planétu. V súčasnej ekonomicky náročnej situácii prináša najnovšie módne trendy, ako aj nadčasovú módu za dostupné ceny pre každého. Zároveň som hrdý, že dnes si značka F&F získava dôveru zákazníkov aj vďaka etickému prístupu – viac ako polovica oblečenia má certifikáciu výroby z materiálov získaných zodpovedným spôsobom a postupne ju rozširujeme,“ uviedol Martin Kuruc, generálny riaditeľ Tesca na Slovensku.

Značka F&F sa snaží byť dostupná pre čo najväčšie množstvo ľudí, preto F&F produkty zákazníci nájdu takmer v každom obchodnom dome Tesco. Týmto krokom sa značka snaží plniť svoju víziu, byť čo najbližšie k svojim zákazníkom a poskytovať kvalitné produkty za dostupné ceny. K celkovej popularite značky F&F prispieva aj fakt, že myslí udržateľne a ponúka kúsky, ktoré sú vyrobené s ohľadom na životné prostredie. Produkty označené symbolom Made Mindfully sa vyznačujú spôsobom výroby, pestovaním alebo produkciou materiálov, ktoré majú pozitívnejší vplyv na životné prostredie ako ich konvenčné alternatívy. V súčasnosti je viac ako polovica oblečenia vyrobená v súlade s Made Mindfully a s použitím materiálov pochádzajúcich zo zodpovedných zdrojov.

Informačný servis

K téme

Pri liečbe onkologických ochorení je výživa jedným z kľúčových faktorov André Rieu – Live v Bratislave 2022

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Slovensko

SITA.sk

© Použitie akýchkoľvek materiálov z tejto stránky je dovolené bez obmedzení.