Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
13. augusta 2013 VyhláseniaOstatné od PRservis.skSITA Diskusia()

DOMA: Seriál Sila je čoraz úspešnejší

BRATISLAVA 13. augusta – Nový romantický seriál Sila otvoril svoj druhý týždeň na obrazovkách televízie Doma ďalšími rekordmi. V pondelok 12. augusta 2013 sa stal najsledovanejším programom spomedzi ponuky menších staníc v oboch hlavných cieľových skupinách.
V strategickej cieľovej skupine 12-54 dosiahla Sila doposiaľ najvyšší rating 3,2 % aj trhový podiel 10,2 %. K obrazovkám pritiahol taktiež rekordných 275-tisíc divákov starších ako 12 rokov.
Čarovný príbeh nevšednej lásky obzvlášť zabodoval v cieľovej skupine mladých žien 15-24 (share 18,3 %) a v Prešovskom kraji 12-54 (share 17,8 %).
Tradične sa darilo aj predchádzajúcemu seriálu Sultán (rating 2,5 % / share 7,7 % v 12-54), ktorý si nenechalo ujsť 272-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov. Taktiež dosiahol výborné výsledky medzi mladými ženami 15-24 (share 15,3 %) a v Prešovskom kraji 12-54 (share 13,4 %).
Celkovo najsledovanejším programom dňa v cieľovej skupine 12-54 sa v pondelok stala kultová česká komédia „Slunce, seno a pár facek“ (rating 8,2 % / share 29,2 %). Oslovila najmä mladých mužov 12-24, ktorí televízii Markíza zabezpečili trhový podiel až 42,6 %.
Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto, FOOOR) bola v pondelok v cieľovej skupine 12-54 trhovým lídrom celodenne (share 35,4 %) aj v prime-time (share 36,8 %).

PR oddelenie skupiny Markíza

Vyhlásenia a oznamy je komerčný informačný servis určený na publikovanie tlačových správ, informácií, vyhlásení a oznamov určených médiám a verejnosti. Texty sú vysielané v znení, dodanom klientom, bez redakčnej úpravy. Agentúra SITA je distribútorom týchto informácií a za ich obsahovú a štylistickú úroveň nezodpovedá. E-mail: prservis@sita.sk .

nr

K téme

Miele oslavuje 125. výročie kampaňou s názvom Láska na celý život alebo “Once a Miele, Always a Miele” Keď domov nie je bezpečný: Tesco pomáha obetiam domáceho násilia

Diskusia

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Ostatné

SITA.sk

© Použitie akýchkoľvek materiálov z tejto stránky je dovolené bez obmedzení.