Diváci si opäť nenechali ujsť zábavné show na JOJke
BRATISLAVA 22. marca – JOJ Group dosiahla v utorok 21. marca 14,5 % sledovanosť a 33,0 % podiel v hlavnom vysielacom čase v rámci univerzálneho publika, pričom lídrom trhu bola aj pre mladších divákov. TV JOJ zaznamenala včera 11,5 % rating a 26,3 % share v prime time (CS 12+).
TOP programom trhu prvých dvoch dní nového týždňa bolo Najlepšie počasie – v pondelok ho sledovalo 634-tisíc divákov starších ako 12 rokov, ktorí dosiahli 13,5 % rating a 28,9 % podiel. Takmer rovnakú sledovanosť zaznamenala predpoveď počasia na JOJke aj včera (13,4 % Rtg a 28,6 % Shr v CS 12+). Noviny TV JOJ si včera vyslúžili takisto 13,4 % sledovanosť a 30,3 % podiel (CS 12+).
Najsledovanejšími nespravodajskými reláciami s najväčším počtom divákov starších ako 12 rokov bola v pondelok zábavná show Inkognito a v utorok Nikto nie je dokonalý. Inkognito dosiahlo v rámci univerzálneho publika nadpriemerný rating 11,3 % a share 25,0 %, najsilnejšou cieľovou skupinou boli muži vo veku 45 až 54 rokov s vynikajúcou 14,2 % sledovanosťou. Utorková premiéra Nikto nie je dokonalý bola včera takisto lídrom trhu v čase svojho vysielania, keď zaznamenala 11,5 % rating a 27,0 % podiel v CS 12+. Celkovo sledovalo show 540-tisíc divákov, pričom najviac bolo žien v CS 45-54, ktoré dosiahli excelentnú 16,0 % sledovanosť.
Dnes večer na JOJke vrcholí komediálny seriál Prázdniny, ktorý si slovenskí diváci obľúbili natoľko, že sa stal najsledovanejším seriálom prvých troch mesiacov tohto roka a televízia už potvrdila jeho pokračovanie v pripravovanej druhej sérii.
Dáta sú analyzované v meraní LIVE + VOSDAL (Viewing On Same Day As Life) – analýza živého vysielania spojená s oneskorenou sledovanosťou prehranou v ten istý deň ako živé vysielanie. Dáta sú od 1. 1. 2017 analyzované s pridaním HOSTÍ. Hodnoty sledovanosti sú uvedené za cieľové skupiny 12+ a 12-54.
Zdroj dát: PMT Slovakia; PR JOJ Group